1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben ailem için öğle yemeği h…

"Ben ailem için öğle yemeği hazırlarım."

Çeviri:I make lunch for my family.

May 11, 2014

38 Yorum


bacio_

'I make lunch for my family' ben ailem icin ogle yemegi yaparim degil mi? hazirlamak demek icin make yerine prepare olması gerekmez mi?


Mursel_61

Ben prepare yaptım kabul etti emin misin


VahdettinP

Hocam prepareyi kabul ediyor. Siz baska bir yerde hata yapmis olabilirsiniz. Oyle ki bende ayni durumdan muzdariptim bir daha kontrol ettik my yazmamisiz.


Betulsyd1

"i prepare lunch for my family" yaptım yanlış dedi. Hazırlamak kelimesi "make" midir?? doğrusunu yapınca yanlış diyor aynı cümleyi otuz kere yapmak zorunda kalıyorum


NmTmzl

Senin dediğinle oyunun yaptığı aynı şey


sedatkckky

Olabilir aslında ama duolingo kabuk etmiyor I prepare lunch for my family derseniz olur


tgoktas38

ingilizce biliyorlar da türkçelerinde sıkıntı var işte. kesin sana "bu bir kalıp" diyerek ikna edecek.


Viforvendetta

İkisi de kabul edilmesi lazım edilmiyorsa raporlayın.


hacimustafa27

Make yerine cook desek olmaz mı


hmeyra518059

Yani sonucta yemek yapmış oluyor


evval205331

Olmaz cook pişirmek demek. Make ise yapmak, hazırlamak demek


Ugur_Korkmaz

Özellikle alıştırma yaparken daha önce hiç öğretilmeyen kelimelerle karşılaşıyoruz. Aslında benzer bir çok sorun var ama yine de güzel bir uygulama olduğunu düşünüyorum. Programda "prepare" kelimesi ile emin olun ilk defa karşılaştım.


Dpumetin

Nicin prepare olmadi .


CGTYKY37

Bende prepare yaptım ama doğru saymadı.Doğru ceyapların içinde prepare'li cümle vardı.Sen en iyisi bir bardak soğuk su iç ve cümleyi rapor et,belki düzeltirler.


botkek

cook deyince kabul etmiyor hmmm ok


tubabzkrt

Prepare olmasi lazim make yapmak ikisini seçmedim diye kabul etmiyor. Çok saçma


naz415921

Make = yapmak

Prepare = hazırlamak


bayakrep

tugce05 ile aynı görüşteyim. bence de prepare hazırlamak demekse o zaman soruda bir hata var.


Caltiok

Aynı problemi bende yaşadım. Bu tip sorunları çözebilirlerse daha faydalı bir site olacak


Dilaraatam

I prepare lunch for my family


semohy

ı have prepared lunch to my family değil mi yaw asdsasasd


pinarks

Make dedim yorumda dogru gösteriyor ama cevapta yanlis dedi anlamadim


ouz852109

Hazırlamaj prepare değil mi


Feyza.yz

I make lunch is for my family Bu cümlede neden "is" kullanılmaz?


Turker90

"for my family I make lunch" da doğru değil mi, değilse neden?


trkmnsl

I get lunch for my family desek doğru olmaz mı.? Tureng'de bir öğün yemek hazırlamak için get kullanılmış


buketsevcan

"I get lunch" cümlesinde bir yerden öğle yemeğini hazır almışsınız anlamı var.


buket190879

I ready neden olmadi


Hacerrr

prepare olması gerekir. Hatta yemek hazırlamak bir aşama olduğu için en doğrusu odur. Make daha farklı bence...


mehlika405241

Prepare hazırlamak degil mi cok sacma


eylem580605

Ben de prepare yaptım kabul etmedi. O kadar da eminim ki o olduğuna


UmutKose2

make yerine setup olmaz mı ?


zehra711620

I write (I Prepare the lunch for my family) why duolingo??!!


oz_ed

Prepare kabul etmiyor, neden?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.