1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben ailem için öğle yemeği h…

"Ben ailem için öğle yemeği hazırlarım."

Çeviri:I make lunch for my family.

May 11, 2014

23 Yorum

Konu önem sırasına göre

bacio_

'I make lunch for my family' ben ailem icin ogle yemegi yaparim degil mi? hazirlamak demek icin make yerine prepare olması gerekmez mi?

May 11, 2014

tgoktas38

ingilizce biliyorlar da türkçelerinde sıkıntı var işte. kesin sana "bu bir kalıp" diyerek ikna edecek.

October 27, 2014

Viforvendetta

İkisi de kabul edilmesi lazım edilmiyorsa raporlayın.

October 27, 2014

Mursel_61

Ben prepare yaptım kabul etti emin misin

January 2, 2015

VahdettinP

Hocam prepareyi kabul ediyor. Siz baska bir yerde hata yapmis olabilirsiniz. Oyle ki bende ayni durumdan muzdariptim bir daha kontrol ettik my yazmamisiz.

October 10, 2018

hacimustafa27

Make yerine cook desek olmaz mı

August 16, 2014

gulgun584949

Olmadı

October 28, 2018

tubabzkrt

Prepare olmasi lazim make yapmak ikisini seçmedim diye kabul etmiyor. Çok saçma

August 5, 2016

Ugur_Korkmaz

Özellikle alıştırma yaparken daha önce hiç öğretilmeyen kelimelerle karşılaşıyoruz. Aslında benzer bir çok sorun var ama yine de güzel bir uygulama olduğunu düşünüyorum. Programda "prepare" kelimesi ile emin olun ilk defa karşılaştım.

May 15, 2017

Dpumetin

Nicin prepare olmadi .

August 25, 2014

CGTYKY37

Bende prepare yaptım ama doğru saymadı.Doğru ceyapların içinde prepare'li cümle vardı.Sen en iyisi bir bardak soğuk su iç ve cümleyi rapor et,belki düzeltirler.

July 11, 2015

mskaymas

2 ile 3 farklı

September 24, 2014

Caltiok

Aynı problemi bende yaşadım. Bu tip sorunları çözebilirlerse daha faydalı bir site olacak

February 5, 2015

bayakrep

tugce05 ile aynı görüşteyim. bence de prepare hazırlamak demekse o zaman soruda bir hata var.

March 11, 2015

botkek

cook deyince kabul etmiyor hmmm ok

April 3, 2015

Dilaraatam

I prepare lunch for my family

February 27, 2017

semohy

ı have prepared lunch to my family değil mi yaw asdsasasd

February 28, 2017

pinarks

Make dedim yorumda dogru gösteriyor ama cevapta yanlis dedi anlamadim

July 1, 2017

Turker90

"for my family I make lunch" da doğru değil mi, değilse neden?

August 16, 2014

trkmnsl

I get lunch for my family desek doğru olmaz mı.? Tureng'de bir öğün yemek hazırlamak için get kullanılmış

September 24, 2014

buketsevcan

"I get lunch" cümlesinde bir yerden öğle yemeğini hazır almışsınız anlamı var.

February 6, 2015

buket190879

I ready neden olmadi

June 12, 2016

ouz852109

Hazırlamaj prepare değil mi

January 7, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.