Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Then and now"

Çeviri:O zamanlar ve şimdi

4 yıl önce

23 Yorum


bacio_
bacio_

zarf olarak then'in o zamanlar gibi bir anlamı olmaz diye biliyorum. those days and now daha doğru gibi.. sizce böylesi daha uygun olmaz mi? ve then and now cümlesinin çevirisini de sonra ve simdi şeklinde yapsak? mantığım kabullenmedi de durumu :)

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır "then and now" tam olarak "O zamanlar ve şimdi" anlamına gelir. "those days" de yanlış değildir o da doğru. then böyle tek başına sonra anlamına gelmez.

4 yıl önce

bacio_
bacio_

anlaşıldı, arada mantığa bi dur demeyi bilmek gerek:)

4 yıl önce

zubist

then and now diyince hep önceleri ve şimdi anlamı geliyor benim de aklıma fakat then i cümlede hep sonra anlamında kullanıyoruz yani bakarsanız duolingo haklı

1 yıl önce

Muratsen4

İlk değerlendirmede "now and then" nin Türkçe sözlük karşılığını düşündüm, çevirisi "ara sıra" demekti. Oysa burada "then and now" --> "bir zamanlar ve şimdi" anlamına geliyormuş. Örnek: http://bit.ly/1sYen7I

3 yıl önce

422422werker

now and then zaman zaman demektir neden burda tam tersi

3 yıl önce

Xnar
Xnar

soruda da tersi yazılmış, belki de ondandır! :D , :D , :)

2 yıl önce

zeynepdurgun

Sonra ve şuan dedim niye yanlış

3 yıl önce

MacitSerhat
MacitSerhat

Yukarıyı oku

3 yıl önce

onerziya

sonra ve şimdi yi kabul etti

3 yıl önce

semo85

Böyle bir cümle ilk defa duyuyorum. düşük cümle. Dili yeni öğrenen için manası bozuk, bu tip cümleler kullanılmamalı

1 yıl önce

lhanAKRHK1

Duyduğunu yaz dedi then and now yazdım olmadı :/

3 yıl önce

serpilb4s

5 ay önceki hata şimdi düzeltilmiş ki şuan yazılabiliyor.

2 yıl önce

Sueda_Gokuz

çok zor ya now hayır gibi :)

3 yıl önce

realist1

Then - oncesi ve simdi gibi anlamlarinda kullaniliyor diye hatirliyorum

2 yıl önce

salamlicik

Az önce sonra ve şimdi diye çevirmişti şimdi o zamanlar ve şimdi diye çevirdi :/

2 yıl önce

aleynaeymen2003

o halde ve şimdi dedim kabul etmedi ne saçma

2 yıl önce

dilruba954515

Then zaman mi demek bir zaman mi demek. Ornekten ornege degismis

2 yıl önce

Halilbrahi472384

Never mind then always first

2 yıl önce

ahibas

Then end now u kabul etmedi

1 yıl önce

semihakoyuncu

vr yazdım yanlış dedi

1 yıl önce

Ahmet794817

Then tek basina o zamanlar mi oluyur

1 yıl önce

ingilizman1

Then i than diye yazdim kabul etmedi

11 ay önce