"Наш гость у меня в комнате."

Çeviri:Bizim misafirimiz benim odamda.

November 3, 2018

6 Yorum
Tartışma kilitli.


Mustafa202225

evet sanki "odada benimle" gibi... benim odamda olması için "в моя комната" olması daha mantıklı sanki ama madem böyle de kullanıyorlar. biz de öğreniriz zamanla..


cem774565

.. в у меня комнате olsa olur mu


Elmar2021

Hayir, ikisi ayni zamanda kullanilamaz. Istisna disinda. У harfi zaten bazen в harfinin funksiyasini yerine yetiriyor. Mesela bu cümle, "benim odamDA"


levotr

Odada benimle değil mi ?


jnrbrain

Çok zor bir kalıp

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.