1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Наш гость у меня в комнате."

"Наш гость у меня в комнате."

Çeviri:Bizim misafirimiz benim odamda.

November 3, 2018

4 Yorum


cem774565

.. в у меня комнате olsa olur mu


Elmar542225

Hayir, ikisi ayni zamanda kullanilamaz. Istisna disinda. У harfi zaten bazen в harfinin funksiyasini yerine yetiriyor. Mesela bu cümle, "benim odamDA"


levotr

Odada benimle değil mi ?


Mustafa202225

evet sanki "odada benimle" gibi... benim odamda olması için "в моя комната" olması daha mantıklı sanki ama madem böyle de kullanıyorlar. biz de öğreniriz zamanla..

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.