A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ő az enyém."

Fordítás:She is mine.

4 éve

33 hozzászólás


dorcikamorcika3

Nekem elfogadta a he-t és a she-t is ha neked nem akkor szerintem is jelentsd

3 éve

vikike969517

Nekem nem fogadta el a she-t csak a he-t.

2 éve

MekszDavid

Nekem azt írta a she-t kihagytam

1 éve

anita434514

Nem neked akartam mondani bocsi

10 hónapja

BardczBalz

A He 's mine is elfogatta.

2 éve

bpitju

"He is mine" az nem jó? Ő=he she it. Ezt nem fogadta el.

4 éve

szilvi.studio

Nekem se

3 éve

dora.nagyt

pont ugyanezt szeretném én is tudni

4 éve

zsolt.nagy1

Szeintem lehet mondani.Mikor kérdezik pl. melyik a te fiad?... És akkor azt írták volna ez az enyém.

4 éve

SirBalint

Ez nem normális, az angol előnybe részesíti a he-t mint a she-t ?

3 éve

Regi307993

Az mért baj ha a she-t a he után irom?

1 éve

barnak01
barnak01

" It is mine " miért nem lehet. Embertársainkra nem gyakran szoktuk mondani, hogy ő az enyém.

4 éve

PvHerman

Szetintem szoktuk. Inkább az "az"-t nem szoktuk.

2 éve

Petmaestro

Egy személyről normális esetben, nyelvtanilag helyesen sosem mondjuk hogy "ez,az". Azt mondjuk, hogy Ő. Pl. "Which is your girl? She is mine." "Melyik a lányod?" "Ő az enyém"

3 éve

prodoni757

nekem se fogadta el, de bejelentettem

3 éve

IxusSara02

Hát igen ő az enyém!!! Nekem jó lett

2 éve

Pal473441

Ez -az szó pár személytelen még a magyarban is!!!

2 éve

Gymnastical
Gymnastical

Do hungarians use this sentence more loosely than Americans do?

2 éve

Brijsven
Brijsven

How do you mean? Could you provide some examples? ^_^

2 éve

-Redemptio

Én he/she ként írtam be és nem fogadta el, pedig mindkettő jó. Oda kéne írni, hogy nő/ férfi.

2 éve

Grecy9

Nem fogadja el egyiket se

2 éve

AnnaVig2

Azt nem értem,hogy miért nem fogadja el,hogyha csak aposztrófot rakok ki,és utána az "s"betűt!!! Ha jól tudom az angolba lehet rövidíteni...vagy nem???

2 éve

AttilaBakos

Lehet, igen. Én is használom.

2 éve

AttilaBakos

Nekem 1-et sem fogad el. Nem tuok tovább lépni! :(

2 éve

AttilaBakos

Megvan a megoldás! Kettőt kell bejelölni. 1. és 3. Ott van, h. az "összes" jó megoldást. Tehát többet is lehet jelölni.

2 éve

ottmajerfa

Miéééért

2 éve

bll0507

És honnan tudjam arra, hogy Ő az enyém és ott vnnak hogy it is yours he is mine és she is mine???? mert az ő az mind a 2 lehet

1 éve

HsFanni2

Nekem egyiket sem fogadta el!!

1 éve

PanniTrk1

Szar nem fogadja el

1 éve

horcsikzso

F

1 éve

gaalmosch14

Mine=bánya

11 hónapja

anita434514

Hibas a feladat

10 hónapja

anita434514

Kerlek javicsatok ki vagy hagyatok hogy menjek at rajtuk

10 hónapja