"Biz onun bunu yapmasını engellemeliyiz."

Çeviri:We have to prevent him from doing this.

4 yıl önce

14 Yorum


0ulipo
0ulipo

Mot a mot çevirisi, "Biz onu bunu yapmaktan alıkoymalıyız.". "Prevent someone from doing something" kalıbına da cuk oturuyor gibi. (Raporlandı.)

3 yıl önce

Chotanak

We should prevent him to do this ola bilir mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

maalesef. kullanım böyle, "prevent someone from doing something"

4 yıl önce

ufukyayla
ufukyayla

prevent someone to doing something olmaz mi?

3 yıl önce

Besto6

Seçeneklerde should yok ki have var

6 ay önce

alcoholokaust

we need to ignore doing of him

çokmu yanlış bir çeviri ?

3 yıl önce

Hisar34
Hisar34

"We should prevent him from doing that" neden yanlis acaba?

2 yıl önce

KissMyAdonis

We can not prevent that he is making it

1 yıl önce

Ercan616000

From neden gerekli

1 yıl önce

leyfear

From neden geldi ? Anlamadım.

11 ay önce

R.Gkdemir

Bunun yapmasını demişsiniz bunu yapmasından deseniz from kullanılması daha anlamlı olmazıdıydı.

11 ay önce

sonterekeme
sonterekeme

Yine kıl bir cümle çöz çözebilirsen

10 ay önce

Fitnatvan

From hangi amaçla kullanılıyor

8 ay önce

Lale205872

Bu prevent oldukça zor bir fiil,bazen from'lu kullanılıyor,bazen fromsuz,ben prevent from :-den alıkoymak diye ezberleyeceğim

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.