1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "The project was a failure."

"The project was a failure."

Μετάφραση:Το έργο ήταν μία αποτυχία.

May 11, 2014

6 σχόλια


glavkos

Το εγχείρημα ήταν μία αποτυχία.


Kots.Eva

Η εργασία ήταν μία αποτυχία.


EiriniZich

Ηταν εσφαλμένο


Ioanna678593

Πριν από 10-15 χρόνια, στην Ελλάδα, ήταν καινούργια παιδαγωγική ιδέα να δουλεύεις με ομάδες παιδιών με τη μέθοδο "project". Με τον όρο αυτό εννοούμε ότι κάνεις ένα "σχέδιο εργασίας" για τον τρόπο που θα δουλέψεις ένα θέμα μαζί με όλη την ομάδα. η οποία στη συνέχεια υλοποιεί ότι έχει ειπωθεί. Στο τέλος γίνεται αξιολόγηση των αποτελεσμάτων του σχεδίου εργασίας. Όλα αυτά τα έγραψα για να ρωτήσω γιατί δεν δέχεται ως σωστή μετάφραση τις λέξεις "σχέδιο εργασίας"


CostasPapadolias

"Η παραγωγή απέτυχε"γιατί όχι;

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.