1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Gömleğin sarı mı?"

"Gömleğin sarı mı?"

Çeviri:Is your shirt yellow?

May 11, 2014

17 Yorum


odzihozo

your olduğu için are olmayacak mı?

May 11, 2014

Selcen_Ozturk

hayır gömlek tekil olduğu için is

May 11, 2014

erdem96

Am is are için iyelik önemli değildir. Söz konusu olan özne önemlidir.burasa senin veya onun gömleği olması değil gömlek veya gömlekler olması is veya are olmasını sağlar.

September 8, 2014

alperen_uysal

hayır

June 20, 2015

hira148123

your zaten you ve are nin birleşimi bu bir yazım kuralı

July 23, 2019

UlasTalayh

Senin diyor çoğul yok ki

August 4, 2019

mertefe0822

Yooo

September 4, 2019

istanbulq

Sanırım burada nesne direkt olarak ( senin gömleğin ) iki kelime tek anlam taşıyor ve çoğul olmadığı için ( is ) kullanılmalı .Gerçi bende yanıldım bunda ancak biraz düşününce bu sonuca vardım .Doğru mudur ?

July 8, 2014

MetinAydinn

Çoğulluktan ziyade cümledeki "your", "senin" anlamını taşıdığı için yani tekil olduğu için ve soru cümlesi olduğundan "Is your..." diye cümle kurulumu olacak. Şayet cümlede "seninkiler" denmiş olsaydı işte o zaman "yours" yani çoğul olduğundan dolayı "Are" kullanacaktık.

August 18, 2018

TS_betul33

başında neden * Is * kullanıyoruz?

January 7, 2015

MynameisIlgon

Çünkü soru soruyor! :-D ★

June 7, 2015

zkan259666

İs your yellow shirt yazdım yanlış dedi

December 7, 2018

Murat589484

Kelimeleri biliyorum ama doğru yerleştiremiyorum ne yapmalıyım ıs takısını yellow dan önce yazdım

January 29, 2019

hira148123

alıştırma yap bol bol

July 23, 2019

..peK9

Djjfj

February 22, 2019

eyma880616

Neden is yellow your shirt degil

February 22, 2019

SalihUurDe2

You ve your arasındaki fark nedir?

March 2, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.