"Gömleğin sarı mı?"

Çeviri:Is your shirt yellow?

4 yıl önce

14 Yorum


efeeeeee

your olduğu için are olmayacak mı?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır gömlek tekil olduğu için is

4 yıl önce

erdem96

Am is are için iyelik önemli değildir. Söz konusu olan özne önemlidir.burasa senin veya onun gömleği olması değil gömlek veya gömlekler olması is veya are olmasını sağlar.

4 yıl önce

alperen_uysal

hayır

3 yıl önce

Srreker

Yüksek Standartlı klübümüze katılmak isteyenler şu kodu girebilirler EKB8P8. Puanı 400 ün altında olanlar hafta sonu tespit edilip Atılacaktır!

1 yıl önce

istanbulq

Sanırım burada nesne direkt olarak ( senin gömleğin ) iki kelime tek anlam taşıyor ve çoğul olmadığı için ( is ) kullanılmalı .Gerçi bende yanıldım bunda ancak biraz düşününce bu sonuca vardım .Doğru mudur ?

4 yıl önce

MetinAydinn

Çoğulluktan ziyade cümledeki "your", "senin" anlamını taşıdığı için yani tekil olduğu için ve soru cümlesi olduğundan "Is your..." diye cümle kurulumu olacak. Şayet cümlede "seninkiler" denmiş olsaydı işte o zaman "yours" yani çoğul olduğundan dolayı "Are" kullanacaktık.

3 ay önce

TS_betul33

başında neden * Is * kullanıyoruz?

3 yıl önce

MynameisIlgon

Çünkü soru soruyor! :-D ★

3 yıl önce

Emirhaneti2

İ yerine ı yazdım die yanlış diyor akıllı olucam

2 yıl önce

MustafaUGURV

your shirt is yellow olmazmı aga?

1 yıl önce

bokist1

Ben de öyle yaptım da sonradan bakınca bu soru olmuyor sanırım bu direk "senin gömleğin sarı" oysa ki "senin gömleğin sarı mı" gibi bir şey olmalı onun için "is" en başa geliyor

1 yıl önce

emineyavuz12

Gomlegin rengi diyor ki gomleginin rengi demiyor

1 yıl önce

zkan259666

İs your yellow shirt yazdım yanlış dedi

5 saat önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.