Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Gömleğin sarı mı?"

Çeviri:Is your shirt yellow?

0
4 yıl önce

13 Yorum


efeeeeee

your olduğu için are olmayacak mı?

8
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır gömlek tekil olduğu için is

13
Cevap ver4 yıl önce

erdem96

Am is are için iyelik önemli değildir. Söz konusu olan özne önemlidir.burasa senin veya onun gömleği olması değil gömlek veya gömlekler olması is veya are olmasını sağlar.

5
Cevap ver3 yıl önce

Srreker

Yüksek Standartlı klübümüze katılmak isteyenler şu kodu girebilirler EKB8P8. Puanı 400 ün altında olanlar hafta sonu tespit edilip Atılacaktır!

1
Cevap ver1 yıl önce

alperen_uysal

hayır

0
Cevap ver3 yıl önce

Srreker

Yüksek Standartlı klübümüze katılmak isteyenler şu kodu girebilirler EKB8P8. Puanı 400 ün altında olanlar hafta sonu tespit edilip Atılacaktır!

0
Cevap ver1 yıl önce

istanbulq

Sanırım burada nesne direkt olarak ( senin gömleğin ) iki kelime tek anlam taşıyor ve çoğul olmadığı için ( is ) kullanılmalı .Gerçi bende yanıldım bunda ancak biraz düşününce bu sonuca vardım .Doğru mudur ?

1
Cevap ver4 yıl önce

TS_betul33

başında neden * Is * kullanıyoruz?

0
Cevap ver3 yıl önce

MynameisIlgon

Çünkü soru soruyor! :-D ★

0
Cevap ver3 yıl önce

Emirhaneti2

İ yerine ı yazdım die yanlış diyor akıllı olucam

0
Cevap ver2 yıl önce

MustafaUGURV

your shirt is yellow olmazmı aga?

0
Cevap ver1 yıl önce

bokist1

Ben de öyle yaptım da sonradan bakınca bu soru olmuyor sanırım bu direk "senin gömleğin sarı" oysa ki "senin gömleğin sarı mı" gibi bir şey olmalı onun için "is" en başa geliyor

1
Cevap ver19 ay önce

emineyavuz12

Gomlegin rengi diyor ki gomleginin rengi demiyor

0
Cevap ver9 ay önce