Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I have known her for two months."

Çeviri:Ben onu iki aydır tanıyorum.

0
4 yıl önce

8 Yorum


drasarac

"Ben onu iki aydır tanimaktayim " sanki daha iyi bir çeviri gibi duruyor

0
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"daha iyi" değil ama o da doğru. biraz resmi bir dil olmuş oluyor sizin yazdığınız.

1
Cevap ver4 yıl önce

Ingistiyorum

Ben onu iki aydır bilirim olur mu?

0
Cevap ver3 yıl önce

AhmetYilma2

Ben iki aydır onu biliyordum daha doğru değilmi

0
Cevap ver3 yıl önce

geumlidren

''iki aydır onu tanıyorum'' dedim neden kabul etmedi? aynı sonuçta..

0
Cevap ver3 yıl önce

smetYrtmc

Have+3.fiil (have+known) kalıbı geçmiş zaman olduğuna göre "tanıyorum"diye çevrildiğinde kip kayma mı oluyor?

0
Cevap ver2 yıl önce

bozkurt284018

Known yerine knew kullanılması gerekirdi

0
Cevap ver11 ay önce

AliCan485282

"Ben onu iki ay için tanıdım" değil mi?

0
Cevap ver5 ay önce