1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "He is a man and I am a boy."

"He is a man and I am a boy."

Traducere:El este un bărbat și eu sunt un băiat.

May 11, 2014

3 comentarii
Această discuție este blocată.


codruteuge

E problema de soft


denisa2005guapa

La fel si eu se aude perfect la mine dar cand vb tu nu se mai aude nimic este o problema care o avem toti si vreau sa nu mai fie


fantomitzah

Cum adică ”când vorbești tu nu se mai aude nimic”? Ce să se audă?

V-am tot spus că la propoziții trebuie să discutăm doar aspecte gramaticale legate de traduceri. Și nu repetați ceva deja spus, dacă sunteți de acord cu un mesaj votați cu ajutorul săgeților de sub el și apăsați butonul verde de sus ”urmărește discuția” pentru a primi mail atunci când acel mesaj primește un răspuns. Problemele tehnice nu trebuie scrise aici, ci în forumul specific, pentru că nu se referă la o propoziție anume.

Dar nu avem cum să vă ajutăm cu întrebările în care vorbiți voi pentru că nu avem cum să verificăm dacă voi într-adevăr pronunțați clar și corect.
Ca să nu vă mai apară astfel de întrebări, mergeți la setări aici și la ”microfon” puneți ”oprit”.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.
Începe