"Bez projektu?"

Tłumaczenie:No design?

4 lata temu

6 komentarzy


PrzemysawB11

Pojawia się słowo Without - nie było go wcześniej w nowych słówkach, bez podpowiedzi był by problem

4 lata temu

Benzaiten_

Można też napisać no design i zalicza

4 lata temu

wiktusia78

Może być też ,,Without project?"

3 lata temu

Abelone8

Może być bo without to znaczy ,,bez,, , a project to projekt (projektu)

3 lata temu

Abelone8

Myślałam, że mi tego nie uzna, bo czegoś takiego nie było. without project i no design to znaczy to samo, warto zapamiętać

3 lata temu

favianka

U mnie nie ma without

2 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.