"I offer him water."

Çeviri:Ben ona su ikram ederim.

May 11, 2014

21 Yorum


ixirix

Ona su sunarım.

November 7, 2014

salvo34

"i offer water him" olmaz mı?

December 6, 2014

BBAydin

Hayır olmaz. Nesne en sona yazılır, ona verilen nesne olduğu için him water doğrudur.

December 12, 2014

Aliqli

Aslinda olur sadece him kelimesinden once to edati getirilmeli. İngilizcede turkcenin aksine kisiler ozne konumunda degilseler nesne olabilirler. Bu durumda ister kisi ister cansiz varlik olsun farketmez fiilden sonra kullanilabilir. Fakat kisi ile fiil arasina baska bir nesne girerse fiilden uzaklasan kisinin onune to edati konur.

January 3, 2015

AyhanEmre1

Olmaz

January 1, 2019

AliceJK

offer sunmak anlamında da kullanılıyor ama kabul etmiyor >:(

October 9, 2015

zkcayiroglu

İkram etmekle onermek/teklif etmek farklı anlamlar tasımaz mı?

September 17, 2014

salih321

Es sesli bi kelime olabilir

November 11, 2014

cnrilhn

Ona yazmadım diye kabul etmedi hoff :(

September 29, 2014

ixirix

Ikram ve sunma Türkçede bir diğeri yerine kullanılır, ama kabul edilmiyor.

November 7, 2014

BBAydin

İngilizce'de bu şekilde kullanılmıyor çünkü. O yüzden kabul edilmiyor.

January 5, 2015

O.Akkus

Peki bu cümleyi soru şeklinde nasıl sorabiliriz ?

September 2, 2015

emirsener

Do ı offer him water?

May 27, 2016

Codseus

"Ona su veririm" çok eksik var sitede en azından türkçe adına ?

April 6, 2016

T-Rex989393

Abi türkçelerini girip onu kabul etmiyo bunu kabul etmiyo diyonuzda ben direk kadın ne diyosa onu yazıyorum kabul ediyo ne uğraşıyonuz.

December 9, 2016

AhmetAkgne

I give him water neden olmaz?

February 26, 2017

AhmetAkgne

I give him water

February 26, 2017

falnaz

Water neden warir olarak telaffuz ediliyor

June 22, 2017

serdar_klnc

Bu kadının telafuzundan hiç bir şey anlamıyorum.

August 31, 2017

Osman220237

ben teklif ediyorum veya su. I offer you water.daha uygun olur bence.

February 24, 2018

guler942880

Nebiçim wather

February 26, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.