1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I offer him water."

"I offer him water."

Çeviri:Ben ona su ikram ederim.

May 11, 2014

23 Yorum


ixirix

Ona su sunarım.


salvo34

"i offer water him" olmaz mı?


BBAydin

Hayır olmaz. Nesne en sona yazılır, ona verilen nesne olduğu için him water doğrudur.


Aliqli

Aslinda olur sadece him kelimesinden once to edati getirilmeli. İngilizcede turkcenin aksine kisiler ozne konumunda degilseler nesne olabilirler. Bu durumda ister kisi ister cansiz varlik olsun farketmez fiilden sonra kullanilabilir. Fakat kisi ile fiil arasina baska bir nesne girerse fiilden uzaklasan kisinin onune to edati konur.


EmrahKAAN34

Birde örnek yazsaydın tamamdı bu iş.


AliceJK

offer sunmak anlamında da kullanılıyor ama kabul etmiyor >:(


zkurak_

İkram etmekle onermek/teklif etmek farklı anlamlar tasımaz mı?


salih321

Es sesli bi kelime olabilir


cnrilhn

Ona yazmadım diye kabul etmedi hoff :(


ixirix

Ikram ve sunma Türkçede bir diğeri yerine kullanılır, ama kabul edilmiyor.


BBAydin

İngilizce'de bu şekilde kullanılmıyor çünkü. O yüzden kabul edilmiyor.


O.Akkus

Peki bu cümleyi soru şeklinde nasıl sorabiliriz ?


emirsener

Do ı offer him water?


Codseus

"Ona su veririm" çok eksik var sitede en azından türkçe adına ?


T-Rex989393

Abi türkçelerini girip onu kabul etmiyo bunu kabul etmiyo diyonuzda ben direk kadın ne diyosa onu yazıyorum kabul ediyo ne uğraşıyonuz.


AhmetAkgne

I give him water neden olmaz?


falnaz

Water neden warir olarak telaffuz ediliyor


serdar_klnc

Bu kadının telafuzundan hiç bir şey anlamıyorum.


Osman220237

ben teklif ediyorum veya su. I offer you water.daha uygun olur bence.


tlay402616

Ben de doğru cevabı yazdım fakat yanlış kabul etti.Çok saçma

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.
Başla