"Да, до свидания!"

Çeviri:Evet, güle güle!

November 4, 2018

24 Yorum
Tartışma kilitli.


English337134

До свидания görüşürüz anlamına gelmez mi?


Dr.Elshad

Aslında evet gerçek anlamı До свидания - Görüşene kadar - Görüşürüz. Burda güle-güle niye kullanılmış garip doğrusu


Huseyn_

hayır gelmez iki anlama geliyor güle güle ve hoşça kal görüşürüzün anlamı—до скорого


Gogol_bordello

İki dil arasındaki senkron farkından kaynaklı. Güle güle, görüşürüz, sonra görüşürüz, hoşçakal bence Türkçe hepsini karşılayabilen bir kalıp


elif779801

O bizim dilimize göre uyarlanışı bazı dillerde farklılık gösterebilir


Nazl592394

Gule guleyle gorusuruz ayni anlama gelmiyo mu


Sevda491179

"Şistlivova" rusca yazamasamda böyle , güle-güle


Ceyhun587561

Xoşbəxt olmaq demekdi esil menasi ,do svidaniya- gorusene qeder demekdi, do skoro-tezlikle ,helelik, yeni tez bir zamanda gorusmek nezerde tutur


akiyumax

До ne anlama geliyor ne icin kullaniliyor?


HanmKaraca

Ek anlamına geliyor


TJBronzemoon

До=- e kadar =until


Ceyhun587561

Gelecekde yapacagin bisey icin soyluyorsun zaman gostericisi gibi


Nazrinahmedli

До Свидания - görüşürüz gibi kabul edilebilirdi


Ceyhun587561

Ele goruserik menasina gelir de sadece sef edibler))


Zeyzey209189

Görüşürüzle güle güle aynı anlama gelmiyor muuuu


medine494875

Eveg aynı anlama geliyor


zufer4

Ses çıkmıyor


yyildirim02

Bu, birisi giderken mi soyleniyor yoksa ben giderken mi soyleniyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.