1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Да, до свидания!"

"Да, до свидания!"

Çeviri:Evet, güle güle!

November 4, 2018

14 Yorum


English337134

До свидания görüşürüz anlamına gelmez mi?


Dr.Elshad

Aslında evet gerçek anlamı До свидания - Görüşene kadar - Görüşürüz. Burda güle-güle niye kullanılmış garip doğrusu


akiyumax

До ne anlama geliyor ne icin kullaniliyor?


HanmKaraca

Ek anlamına geliyor


TJBronzemoon

До=- e kadar =until


Gogol_bordello

İki dil arasındaki senkron farkından kaynaklı. Güle güle, görüşürüz, sonra görüşürüz, hoşçakal bence Türkçe hepsini karşılayabilen bir kalıp


Sevda491179

"Şistlivova" rusca yazamasamda böyle , güle-güle


Nazl592394

Gule guleyle gorusuruz ayni anlama gelmiyo mu


Nezrinehmedli

До Свидания - görüşürüz gibi kabul edilebilirdi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.