"Resmi renkler mavi ve beyazdır."

Çeviri:The official colors are blue and white.

4 yıl önce

9 Yorum


femmeaurouge

Formal?

4 yıl önce

iliad2000
iliad2000

formal de olur pekala, rapor edin, tercümelerde çok eksiklikler var

4 yıl önce

SoydanDerm

Bir önceki cümlede "colours"u kabul etmezken burada niye kabul etti?

4 yıl önce

ersankarak2

The official colurs is blue and White yazdım are olacak mış yahu are ve is arasındaki farkı tam kavrayamadım hangisi nerde kullanılıyo

3 yıl önce

Halusinasyon

renkler dediği için çoğullar için olan are ı kullanman gerek. renk deseydi is kullanabilirdin

3 yıl önce

A.bdlv

Is tek oldukda are toplu(bir kaç tane oldukda) kullanılıyor

5 ay önce

SinemerifE

ben legal yazdım kabul etmedi

1 yıl önce

fehc1907

official yerine national olmaz mı?

1 yıl önce

YOLDAS235308

the formal colors are blue and white kabul edilmedi

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.