"What is the cost for advertising a product?"

Çeviri:Bir ürünün reklamını yapmanın maliyeti nedir?

4 yıl önce

12 Yorum


Kerim343798

bir ürünün reklamı kaça mal olur ? neden olmuyor acaba

2 yıl önce

brtgtrn

'' What is the cost of advertising a product '' kullanılabilir miydi ?

4 yıl önce

Tufigul
Tufigul

-ing eki almış fiilimsi lerin öncesinde for kullanılır. O sebeple of kullanılmaz.

3 yıl önce

vvsey
vvsey

Evet, kesinlikle.

2 yıl önce

DenizKama

'Bir ürünün reklam için ilanı kaça mal olur' biçiminde verilen cevap da aynı şeyi anlatır. kabul edilmeliydi.

1 yıl önce

RolandA.

Reklam için ilanı bir defa Türkçe olarak doğru bir cümle olmamış.

1 yıl önce

DenizKama

'Bu ürünün reklamı kaça mal olur'. Yaaa olum kafaya takmışsınız kendi yazdığınız çevrimi. Onun dışındaki farklı ama aynı şeyi anlatan cümleleri görmezden geliyorsunuz.

1 yıl önce

RolandA.

Şurada yaptığın isyana bak. Sanki elinden ekmeğini aldılar, bir de haklı olsan. Güzel kardeşim, bir hata olduğunu düşünüyorsan zaten hatayı/eksiği rapor etme kısmı var. Ben belkide 20 defa rapor ettim şimdiye kadar ve hepsi hakkında ekleme yapıldı.

Sağlıcakla ve sakin kalman dileğiyle.

1 yıl önce

cevikdogan

bu örnekte "tanıtmak"la "reklamını yapma"nın bir farkı var mı?

4 yıl önce

tanju783487

Bu urunun reklam fiati nedir.? diye yazdim kabul etmedi. Ucret mis dogru olan, ilginc. Ucret yapilan isin zaman karsiliginda olan odentisidir.

1 yıl önce

tanju783487

Fiat ise o malin ederidir. Bir ise girdiginizde patron olan kisiye , " benim fiatim ne" diye mi sorarsiniz?

1 yıl önce

KarahanBer

"Bu ürünün reklam maliyeti ne kadardır." Olmasi lasimdi

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.