1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Noi avem chiar şi o supă de …

"Noi avem chiar şi o supă de pește."

Traducere:We even have a fish soup.

May 11, 2014

2 comentarii


SorinelHonest

"We have even a fish soup."Asa cred ca este mult mai corect,in varianta care este si noi suntem obligati sa gresim mereu.


fantomitzah

Sunt aici niste reguli de pozitionare pentru adverbe in engleza. Vezi in penultima linie zice ca ”even” trebuie pus inaintea verbului.

Am adaugat la indicii variantele corecte pe toata sintagma.
Am adaugat si varianta ”noi chiar avem si...”, desi parca nu are exact acelasi sens (in original se subliniaza supa, aici se subliniaza faptul ca avem).

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.