1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I am thinking."

"I am thinking."

Fordítás:Gondolkodom.

May 11, 2014

25 hozzászólás


Edit52

Gondolkodom - gondolkozom....mindkét ige elfogadott lehetne


eminens2

Gondolkozom. Elfogadja: 2018.12.09.


Maminti.

Jelenteni kell, hogy javítsák!


Sotech1

2 év után is eredménytelenül. Felmerül a kérdés: Egyáltalán van értelme jelenteni a hibákat?


karak74

Kb. 3 napja kaptam választ Abenhakam-tól. Nem fogadták el, amit írtam, de van még itt élet. 2017 ápr.


T-student

Igen, határozottan van. Rengeteg visszajelzést kaptam már, hogy elfogadták a javaslatomat. Igaz, soha nem azonnal! Általában csak HÓNAPOKKAL később. Szóval, jelentsétek bátran. Kell egy kis türelem, de ezáltal is javul a szoftver. A magyar nyelv nem egyszerű és a fejlesztők sem magyarok. Szükségük van a visszajelzésekre! Azt pedig csak a jelentéssel lehet megtenni. Ez a fórum nem helyettesíti azt...


Edit52

Jelentettem, természetesen!


Papucska

Nem sok eredménnyel! :)


JustlikeWinnie

Ide is beírom. Van egy oldal, amit a nyelvtan elsajátítására olvasgatok, ott ez van:

"Figyelem! A gondolkodást, véleményt, érzékelést, érzelmet és birtoklást kifejező igéket nem használhatjuk ebben az igeidőben! Ilyenek például: to see (látni), to hear (hallani), to feel (érezni), to think (gondolni), to believe (hinni), to understand (megérteni), to remember (emlékezni), to like (kedvelni), to love (szeretni), to have (birtokolni), to smell (valamilyen szaga van), to taste (valamilyen íze van) etc.

Ezekkel az igékkel vagy egyszerű jelent, vagy a can segédigét használjuk."

Valaki tisztába tehetné ezt nekem. =)


zsuzsi55

Bizony, bizony ugyanez ugrott be nekem is mikor megláttam a megoldást!!


StanczRoza

huha ,ez kemeny .Akkor most mi van????Igen,vagy nem??? Hol vagytok tudorok??


lelkesstudent

A fentebb leírt igéket csak egyszerű jelenben használjuk, de kivételes esetekben a think -et folyamatos jelenben is. A cselekmény időtartalma hatarozza meg, hogy melyik igeidőt kell használni. - Gondolom/ think jól vagy. Gondolkom/ thinking a megfejtésen


Harga

gondolok valamire - think, gondolkodom valamiről - thinking (Néhány példa az utóbbira: https://www.talkenglish.com/lessondetails.aspx?ALID=2034 )


Dpali001

szerintem csak úgy helyes ha "I am thinking about..." gondolkodom valamiről, azon gondolkodom, hogy....


KollerMisi

talán túl magyaros. nem vagyok benne biztos.


ArPI72

Gondolkozom, gondolkodom. Mindkettő jó lehetne


fsts9

Foglalkozik valaki a bejelentésekkel?A jó válszt adtam meg és nem fogadta el.GONDOLKODIK OTT VALAKI.


Harga

Van ez így, de ha bemásolnád, tippelhetnék mit rontottál.


Efus_a2170

Nehéz ügy... Gondolkodom, vagy gondolkodom? Magvas kérdés....


Harga

Azon gondolkodom, hogy min gondolkozok, miközben csak gondolkozom.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.