"I am thinking."

Fordítás:Gondolkodom.

May 11, 2014

15 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Edit52

Gondolkodom - gondolkozom....mindkét ige elfogadott lehetne


eminens2

Gondolkozom. Elfogadja: 2018.12.09.


Maminti.

Jelenteni kell, hogy javítsák!


Sotech1

2 év után is eredménytelenül. Felmerül a kérdés: Egyáltalán van értelme jelenteni a hibákat?


karak74

Kb. 3 napja kaptam választ Abenhakam-tól. Nem fogadták el, amit írtam, de van még itt élet. 2017 ápr.


T-student

Igen, határozottan van. Rengeteg visszajelzést kaptam már, hogy elfogadták a javaslatomat. Igaz, soha nem azonnal! Általában csak HÓNAPOKKAL később. Szóval, jelentsétek bátran. Kell egy kis türelem, de ezáltal is javul a szoftver. A magyar nyelv nem egyszerű és a fejlesztők sem magyarok. Szükségük van a visszajelzésekre! Azt pedig csak a jelentéssel lehet megtenni. Ez a fórum nem helyettesíti azt...


Edit52

Jelentettem, természetesen!


Papucska

Nem sok eredménnyel! :)


JustlikeWinnie

Ide is beírom. Van egy oldal, amit a nyelvtan elsajátítására olvasgatok, ott ez van:

"Figyelem! A gondolkodást, véleményt, érzékelést, érzelmet és birtoklást kifejező igéket nem használhatjuk ebben az igeidőben! Ilyenek például: to see (látni), to hear (hallani), to feel (érezni), to think (gondolni), to believe (hinni), to understand (megérteni), to remember (emlékezni), to like (kedvelni), to love (szeretni), to have (birtokolni), to smell (valamilyen szaga van), to taste (valamilyen íze van) etc.

Ezekkel az igékkel vagy egyszerű jelent, vagy a can segédigét használjuk."

Valaki tisztába tehetné ezt nekem. =)


Dpali001

szerintem csak úgy helyes ha "I am thinking about..." gondolkodom valamiről, azon gondolkodom, hogy....


ArPI72

Gondolkozom, gondolkodom. Mindkettő jó lehetne


Efus_a

Nehéz ügy... Gondolkodom, vagy gondolkodom? Magvas kérdés....


Harga

Azon gondolkodom, hogy min gondolkozok, miközben csak gondolkozom.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.