"I am thinking."

Fordítás:Gondolkodom.

4 éve

24 hozzászólás


Edit52

Gondolkodom - gondolkozom....mindkét ige elfogadott lehetne

4 éve

Maminti.
Maminti.

Jelenteni kell, hogy javítsák!

4 éve

Sotech1

2 év után is eredménytelenül. Felmerül a kérdés: Egyáltalán van értelme jelenteni a hibákat?

2 éve

karak74

Kb. 3 napja kaptam választ Abenhakam-tól. Nem fogadták el, amit írtam, de van még itt élet. 2017 ápr.

1 éve

Edit52

Jelentettem, természetesen!

4 éve

Papucska
Papucska

Nem sok eredménnyel! :)

3 éve

JustlikeWinnie

Ide is beírom. Van egy oldal, amit a nyelvtan elsajátítására olvasgatok, ott ez van:

"Figyelem! A gondolkodást, véleményt, érzékelést, érzelmet és birtoklást kifejező igéket nem használhatjuk ebben az igeidőben! Ilyenek például: to see (látni), to hear (hallani), to feel (érezni), to think (gondolni), to believe (hinni), to understand (megérteni), to remember (emlékezni), to like (kedvelni), to love (szeretni), to have (birtokolni), to smell (valamilyen szaga van), to taste (valamilyen íze van) etc.

Ezekkel az igékkel vagy egyszerű jelent, vagy a can segédigét használjuk."

Valaki tisztába tehetné ezt nekem. =)

3 éve

zsuzsi55
zsuzsi55

Bizony, bizony ugyanez ugrott be nekem is mikor megláttam a megoldást!!

3 éve

StanczRoza

huha ,ez kemeny .Akkor most mi van????Igen,vagy nem??? Hol vagytok tudorok??

3 éve

lelkesstudent

A fentebb leírt igéket csak egyszerű jelenben használjuk, de kivételes esetekben a think -et folyamatos jelenben is. A cselekmény időtartalma hatarozza meg, hogy melyik igeidőt kell használni. - Gondolom/ think jól vagy. Gondolkom/ thinking a megfejtésen

3 éve

Harga
Harga

gondolok valamire - think, gondolkodom valamiről - thinking (Néhány példa az utóbbira: https://www.talkenglish.com/lessondetails.aspx?ALID=2034 )

1 hónapja

petkoo2
petkoo2

ergo sum

2 éve

Dpali001

szerintem csak úgy helyes ha "I am thinking about..." gondolkodom valamiről, azon gondolkodom, hogy....

2 éve

KollerMisi

talán túl magyaros. nem vagyok benne biztos.

3 éve

Saitsumo

Tehát vagyok

2 éve

ArPI72

Gondolkozom, gondolkodom. Mindkettő jó lehetne

8 hónapja

AmbrusKrol

Azt hallottam hogy én vagyok a király♔ i am the king...

7 hónapja

Harga
Harga

Good to you!

2 hónapja

Katalin5246

Már ismét egy kitolás velűnk szemben? Se hang, se szöveg , csak egy jó kitolás a szintúgró utolsó mondatai végén, csak egy" KIHAGYÁS" LEHETŐSÉG A ABAL ALSÓ SARKÁBAN. AMIRE HA RÁKATTINTASZ BEZZEG MÁR IS VAN ÍROTT VÁLASZ ÉS EGY NAGY LEVONÁS. DE HA NEM KATTINTASZ RÁ A " KIHAGYÁS"RA, NEM IS ENGED TOVÁBB LÉPNI. ALAKI JELEZZE MÁR EZ A SZAKÁLLAS HÍBÁT.!! MERT ABEJEGYZÉSI SZLEHETŐSÉGEK KÖZÖTT NEM TALÁLTA ERRE VONATKOZÓ UTALÁST. dE AZÉRT KÖSZÖNÖM, HOGY LEGALÁBB TIZEDSZER LEÍRHATTAM, ezt a nem csak rám vonatkozó sérelmet. Köszönöm.

2 hónapja

JoeSzab
JoeSzab

Ez a mondat egy nagy hiba! Egyébként a "think" gondolomot is jelent!

1 hónapja

Harga
Harga

Nem érdemes a szavaknál leragadni. Az angol mondat adott, angol anyanyelvűek írták, de ha magyar fordításra tudsz jobbat, érdemes javasolnod. Szerintem Duo megoldása korrekt.

1 hónapja

fsts9
fsts9

Foglalkozik valaki a bejelentésekkel?A jó válszt adtam meg és nem fogadta el.GONDOLKODIK OTT VALAKI.

1 hónapja

Harga
Harga

Van ez így, de ha bemásolnád, tippelhetnék mit rontottál.

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.