A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I am thinking."

Fordítás:Gondolkodom.

4 éve

17 hozzászólás


Edit52

Gondolkodom - gondolkozom....mindkét ige elfogadott lehetne

4 éve

Maminti.
Maminti.

Jelenteni kell, hogy javítsák!

4 éve

Sotech1

2 év után is eredménytelenül. Felmerül a kérdés: Egyáltalán van értelme jelenteni a hibákat?

1 éve

karak74

Kb. 3 napja kaptam választ Abenhakam-tól. Nem fogadták el, amit írtam, de van még itt élet. 2017 ápr.

1 éve

Edit52

Jelentettem, természetesen!

4 éve

Papucska
Papucska

Nem sok eredménnyel! :)

3 éve

ZoltnVarga227195

.

11 hónapja

JustlikeWinnie

Ide is beírom. Van egy oldal, amit a nyelvtan elsajátítására olvasgatok, ott ez van:

"Figyelem! A gondolkodást, véleményt, érzékelést, érzelmet és birtoklást kifejező igéket nem használhatjuk ebben az igeidőben! Ilyenek például: to see (látni), to hear (hallani), to feel (érezni), to think (gondolni), to believe (hinni), to understand (megérteni), to remember (emlékezni), to like (kedvelni), to love (szeretni), to have (birtokolni), to smell (valamilyen szaga van), to taste (valamilyen íze van) etc.

Ezekkel az igékkel vagy egyszerű jelent, vagy a can segédigét használjuk."

Valaki tisztába tehetné ezt nekem. =)

3 éve

zsuzsi55
zsuzsi55

Bizony, bizony ugyanez ugrott be nekem is mikor megláttam a megoldást!!

3 éve

StanczRoza

huha ,ez kemeny .Akkor most mi van????Igen,vagy nem??? Hol vagytok tudorok??

3 éve

lelkesstudent

A fentebb leírt igéket csak egyszerű jelenben használjuk, de kivételes esetekben a think -et folyamatos jelenben is. A cselekmény időtartalma hatarozza meg, hogy melyik igeidőt kell használni. - Gondolom/ think jól vagy. Gondolkom/ thinking a megfejtésen

2 éve

petkoo2
petkoo2

ergo sum

2 éve

Dpali001

szerintem csak úgy helyes ha "I am thinking about..." gondolkodom valamiről, azon gondolkodom, hogy....

2 éve

KollerMisi

talán túl magyaros. nem vagyok benne biztos.

2 éve

Saitsumo

Tehát vagyok

2 éve

ArPI72

Gondolkozom, gondolkodom. Mindkettő jó lehetne

5 hónapja

AmbrusKrol

Azt hallottam hogy én vagyok a király♔ i am the king...

4 hónapja