"Benim bir kedim yoktur."

Çeviri:I do not have a cat.

4 yıl önce

37 Yorum


MihribanKb

I have not a cat dedim ama cikan cevaptaki "got" neye göre ve nasil kullanılıyor

4 yıl önce

-Yusuf-

Evet orayı bende anlamadım, got bir anda geliverdi sorulara, tam kavrayamadım.

4 yıl önce

selamDuo

yukarıda açıklanmış ya neden "I have not a..." olmayacağı, neden okumuyorsunuz? "ı have not got" ta ise have yardımcı fiil, o yüzden doğrudur. yani ya "I don't have" , ya da "I haven't got"

4 yıl önce

-Yusuf-

Tamam kızma :D Teşekkürler şimdi anladım. İnşallah unutmam.

4 yıl önce

Bi_SuZ

I have not a cat. Desek olmuyor mu?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır

4 yıl önce

Bi_SuZ

Peki tam olarak neden? Sonuçta have sahiplik anlamında değil mi? Beni aydınlatırsanız çok sevinirim. İyi günler.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

geniş zamanda olumsuz yaparken "do not" kullanılması gerektiğinden. sadece "not" yeterli değil.

4 yıl önce

Bi_SuZ

Tamam jeton şimdi düştü kusuruma bakmayın çok teşekkür ederim. :)

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Ama ben I haven't got a cat yazdım kabul etti.

4 yıl önce

EdaAkd
EdaAkd

I haven't a cat neden olmaz?

4 yıl önce

dilara.s.n

I have not any cat yazdım cats diye düzeltti neden

3 yıl önce

suheyda430.

MY HAVE NOT A CAT. Neden olmuyor ?benim kedim=my cat. birisi açıklayabilirmi?

3 yıl önce

rasitsariyar

my haven't a cat yazdım. kabul etmedi lütfen söyleyin

3 yıl önce

Furkanesen.

MY NİE GELMEDİ YAW =?

3 yıl önce

aylin.01

I've nedir?

3 yıl önce

nourseyma

i've>i have

9 ay önce

sonterekeme
sonterekeme

I have no a cat dedim kabul etmedi nedenini çözemedim.

2 yıl önce

Mehmet371628

My not a cat niye olmuyor

1 yıl önce

buketsevcan

Bir dil öğrenirken Türkçeden direkt çeviri yapmamaya özen gösterin. Sahip olmak fiili= To have. I do not have a cat (Ben bir kediye sahip değilim = Benim bir kedim yoktur.)

1 yıl önce

Baaken

Got yerine my yazdım neden kabul etmedi

1 yıl önce

vesileinceee

My not have neden olmadı

1 yıl önce

YigitAlp6

Mantıksız

1 yıl önce

Arif4English

Şimdi de I have no cat diye cevap çıktı!

1 yıl önce

Hlya717692

itiraz ediyorım benim yazdığım da doğru

11 ay önce

TugayGler4

I yerine my olmaz mıydı

3 ay önce

Onur419788

Burda neden I am ile baslamadik cümleye?

3 ay önce

baaksoyz

I haven't got a cat olmalı ama don't have ve haven't got aynı anlama gelmez mi ??

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

gelir

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Bende kabul etti.

4 yıl önce

Samet1375

MY HAVE NO CAT OLABİLİR Mi?

3 yıl önce

sirjoan620

Olamaz. Hatta inanılmaz büyük bir hata olur. Bire bir çevirmeye çalışmayınız. Cümleyi "Ben bir kedi sahibi değilim." olarak düşünün. My özne değil sıfattır.

3 yıl önce

tahapamuk

I do not own a cat. I do not possess a cat. Probably I dont have a cat.

3 yıl önce

arasender

I have no cat dedim I have no cats olmaliydi dedi ve yanliş kabul etti .. Neden?

3 yıl önce

Arif4English

Biraz önce de I have no cat olarak gösterdi doğru cevabı. Bence sitenin veritabanında bir hata var.

1 yıl önce

IsmailFira

I do not a cat olması gerekmiyor mu?

4 yıl önce

Gizemrs2

My do not have a cat. Neden dogru değil my benim demek değil mi

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.