Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Problemin kökünde, iki ana sebep vardır."

Çeviri:At the root of the problem, there are two main causes.

4 yıl önce

9 Yorum


fatihcebeci

Main reasons olacak ''ana'' kelimesinin karsiligi verilmemis

4 yıl önce

lalelalelale

there are two main causes,at the root of the problem yazdım olmadı neden.

11 ay önce

serdarerayman

there are two main causes at the root of the problem yazdım kabul etmedi neden

8 ay önce

yenerosman

Main kullanilmayacakmiydi

3 yıl önce

sedat620808

There are two reason in the root of problem. Doğru olur mu?

11 ay önce

SmailLee

Zaten cümlelerin yerinin değişik versiyonu. Sadece "at" olur "in" değil. Problemin önünde "the" eskik.

10 ay önce

MehmetAlagos

Şu ikinci cumleye geçme olayına hala alışamadım

6 ay önce

kedicim
kedicim

there are two main causes at the root of the problem bu cümlenin anlamı farklı mı?

3 ay önce

hodoras
hodoras

Ayni anlami taşır

1 ay önce