1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Chłopcy lubią sok pomarańczo…

"Chłopcy lubią sok pomarańczowy."

Tłumaczenie:The boys like orange juice.

May 11, 2014

5 komentarzy


eskeV2

Dlaczego nie może być 'an' zamiast 'the'?


yuioyuio

ponieważ sok jest niepoliczalny


Sw59080910

Ale "the" stoi przed "chłopcy" a nie przed "sokiem",


buskes76

za to "chłopcy" są tu w liczbie mnogiej więc też nie może być "a/an" ; "(jacyś nieokreśleni) chłopcy" - "(samo) boys" a "(określeni) chłopcy" - "the boys"


[użytkownik usunięty]

    Dlatego,że "boys-chłopcy" to ewidentnie liczba mnoga, a "an" stwiamy przed liczbą pojedynczą. Nawet jeśliby tego nie wiedzieć to "an" stwiamy przed samogłoskami, do których "b" nie należy.

    Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.