"Chłopcy lubią sok pomarańczowy."

Tłumaczenie:The boys like orange juice.

4 lata temu

6 komentarzy


eskeV2

Dlaczego nie może być 'an' zamiast 'the'?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

ponieważ sok jest niepoliczalny

4 lata temu

Sw59080910

Ale "the" stoi przed "chłopcy" a nie przed "sokiem",

3 lata temu

buskes76

za to "chłopcy" są tu w liczbie mnogiej więc też nie może być "a/an" ; "(jacyś nieokreśleni) chłopcy" - "(samo) boys" a "(określeni) chłopcy" - "the boys"

1 rok temu

olciawin

Dlatego,że "boys-chłopcy" to ewidentnie liczba mnoga, a "an" stwiamy przed liczbą pojedynczą. Nawet jeśliby tego nie wiedzieć to "an" stwiamy przed samogłoskami, do których "b" nie należy.

3 lata temu

elizaaa16

Napisalam dobrze tylko zamiast "orange juice" napisalam "juice orange" -czy to jakis blad? Prosze o odpowiedz ;)

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.