1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Chłopcy lubią sok pomarańczo…

"Chłopcy lubią sok pomarańczowy."

Tłumaczenie:The boys like orange juice.

May 11, 2014

6 komentarzy


Ania961899

Bez jaj, wszędzie dodaję przedrostek czy jak mu tak i nagle Duo uznało, że tego nierespektuje! Proszę o zwrot moich serduszek!


eskemain

Dlaczego nie może być 'an' zamiast 'the'?


yuioyuio

ponieważ sok jest niepoliczalny


[użytkownik usunięty]

    Dlatego,że "boys-chłopcy" to ewidentnie liczba mnoga, a "an" stwiamy przed liczbą pojedynczą. Nawet jeśliby tego nie wiedzieć to "an" stwiamy przed samogłoskami, do których "b" nie należy.


MarekMarec6

    Jest różnica między juice orange a orange juice? Sok pomaranczowy a pomaranczowy sok?


malachior

    W angielskim tak - jesli jeden rzeczownik ma pelnic role przymiotnika, wtedy umieszczany jest jako pierwszy - orange juice/sok pomaranczowy, juice orange/pomarancza sokowa (jakkolwiek to brzmi)

    Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.