1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Nie jesteśmy temu przeciwni."

"Nie jesteśmy temu przeciwni."

Tłumaczenie:We are not against it.

May 11, 2014

28 komentarzy


resoviaczka_15

Czy "it" musi znajdować się na końcu i dlaczego?


mamusia5

Bo nie jestesmy TEMU przeciwni czyli musi byc IT


MadziaPompa

Ale czemu na KOŃCU?!?!?


JuliaDrzew2

Dwa pierwsze miejsca w zdaniu zajmują podmiot i orzeczenie, a przyimek musi znajdować się przed rzeczownikiem, którego dotyczy, dlatego też /it/, którego dotyczy słowo /against / musi znajdować się na końcu


jankobill

Dlaczego złe jest; We don't against it. Może ktoś wyjaśni


Agnieszka979344

Tez tak zaznaczyłam i nikt tego nie wyjasni bo to pewnie i tak dobra odpowiedź


JuliaDrzew2

Nope, nie jest to dobra odpowiedź. Zdanie mówi wyraźnie /nie jesteśmy/ dlatego musi zostać użyty odmieniony czasownik /to be/ Poza tym zdanie w żadnym kontekście nie jest prawidłowe, słowo don't jest czasownikiem posiłkowym i nie może występować samodzielnie bez drugiego czasownika. Na ten przykład I don't znaczyłoby tyle co /ja nie/ Co nie ma sensu, dopiero I don't do something znaczy /ja nie robię czegoś/


Laa659410

Dlaczego nie moze byc aren't?


kajetan_p

Ja napisałem "we aren't against it" i zaliczyło


Zygfryd2k20

Bo ta aplikacja tego nie czyta a to jest dobrze zrobione


Sebastian591000

A czy można powiedzieć,we are not the against?


Jaknu_

Dlaczego nie moze byc "opponent"?


Micha13372

@Maria702300 ogar


Adam768153

Przecież oppose to też against


OlaChromin

zrobiłam tak jak karzą nie było literówki i zaznaczyło że w moim zdaniu jest błąd


Bozena113691

Karzą aż ukarzą


PatrykKowa916416

jak cofnąć wybrane przedmioty i przywrucić j pol


Bozena113691

Czasem powrOty nie są mozliwe


Maria702300

By Top bu up ft by mi i mi mi mi ko. Y yytttgghhj ml tu by było jakby już w sprzeda ,)(;()888- vvvc vx xxx xxxxz,,n


eskeV2

Dlaczego 'not' występuje po 'are'?


yuioyuio

W języku angielskim not zawsze występuję po czasowniku lub po czasowniku posiłkowym, jeśli jest on konieczny.


Lopez964244

Cześć, czy masz jakąś stronę gdzie można by było się uczyć od Ciebie Asiu


ewa327136

Dziekuje za zrozumiale objasnienia

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.