"Benim annem ve babam nerede?"

Çeviri:Где мои мама и папа?

November 8, 2018

7 Yorum
Tartışma kilitli.


AhmedCan7

Anne ve baba çoğul hal teşkil ettiği için мои kullanılır. Ama tekil olsalardı; моя мама ya da мой папа diyecektik.


Dunya2222

Ты молодец


v.ivanov

„Мои мать и отец“ doğru değil mi? :)


OkanAcarkan

Merhaba burada acaba moy değil de maya olması gerekmez miydi?


DenizDn.

Moy degil mayi olarak geciyor. Annem ve babam, yani onlar. Cogul oldugu icin mayi


TommyAngelo19

Мои мама и папа yerine моя мама и мой папа kullanamaz mıyız?


lavinlia9

benim annem ve benim babam demek yerine annem ve babam diyosun iki kere benim eki kullandığından çoğul yani мои gelir trk tek olsa dediğin doğru

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.