"Benim annem ve babam nerede?"

Çeviri:Где мои мама и папа?

November 8, 2018

5 Yorum


AhmedCan7

Anne ve baba çoğul hal teşkil ettiği için мои kullanılır. Ama tekil olsalardı; моя мама ya da мой папа diyecektik.

January 13, 2019

OkanAcarkan

Merhaba burada acaba moy değil de maya olması gerekmez miydi?

November 8, 2018

DenizDn.

Moy degil mayi olarak geciyor. Annem ve babam, yani onlar. Cogul oldugu icin mayi

December 25, 2018

Fidan836182

Bencede maya olacak bencede.moya mama

January 9, 2019

v.ivanov

„Мои мать и отец“ doğru değil mi? :)

February 21, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.