1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Benim annem ve babam nerede?"

"Benim annem ve babam nerede?"

Çeviri:Где мои мама и папа?

November 8, 2018

5 Yorum


AhmedCan7

Anne ve baba çoğul hal teşkil ettiği için мои kullanılır. Ama tekil olsalardı; моя мама ya da мой папа diyecektik.


v.ivanov

„Мои мать и отец“ doğru değil mi? :)


OkanAcarkan

Merhaba burada acaba moy değil de maya olması gerekmez miydi?


DenizDn.

Moy degil mayi olarak geciyor. Annem ve babam, yani onlar. Cogul oldugu icin mayi


Fidan836182

Bencede maya olacak bencede.moya mama

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.