"Ο όγκος του νερού δεν είναι αρκετός."

Μετάφραση:The water volume is not enough.

May 11, 2014

6 σχόλια
Αυτή η συζήτηση είναι κλειδωμένη.


glavkos

The volume of water is not enough.


makmar

Thank you! :-)


XuE1442496

Γιατί το the water's volume is not enough δεν είναι σωστό;


Panos.Hatzi

Γιατι λάθος;


jaye16

Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή.

https://forum.duolingo.com/comment/43087948

--- Για να :

-τι να κάνετε αν η πρόταση σας απορριφθεί…\ή έχετε άλλο πρόβλημα


vasia152043

Έγραψα ακριβώς το σωστό και τι πηρε λαθος

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.