1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "I know that he will choose m…

"I know that he will choose me."

Traducere:Eu știu că el mă va alege pe mine.

May 11, 2014

5 comentarii


D3XT3RY0NuT

Ar trebui acceptată și varianta "Eu știu că el o să mă aleagă".


tyarant

Nu, nu ar trebui acceptata. Difera semantic deoarece este introdus verbul stiu.


D3XT3RY0NuT

Atât în varianta propusă de mine, cât și în cea dată de Duolingo apare verbul „a ști”. Eu spuneam că ar trebui acceptată și forma de viitor popular pentru verbul „a alege”.


archiiso

Mai este necesar si "pe mine" ? daca el pe " mine mă "


fantomitzah

Nu neaparat. Este corect si fara ”pe mine”.
Sunt acceptate ambele variante acum. Mersi de observatie!

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.