"Affedersiniz, o burada değil."

Çeviri:Извините, она не здесь.

November 10, 2018

11 Yorum
Tartışma kilitli.


EmrullahKa583130

cevap seçeneklerin de она yok


ZaferMykol

Его seçeneklerde yok ki. Neden kalp kırıcı bu


ZaferMykol

Neden ЕГО dedim çünkü doğru cevap dediğinde bunu kullanmış


Bugaltir

её neden olmadı?


EmrullahKa583130

verilen kelime seçenekleri yanlış örneğin: она kelimesi yok


GokselKirca

Он da yok её yada его olur


SpartanScy

Hatalı. Не yoktu. Он, она yoktu.


alimamedovs206

Hataı bubu düzeltin


ernslyy

Sıralamada здесь sonda kullanılır! Bu kadar da önemli bir şey değil. Rus arkadaşlarım bile böyle kullanıyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.