"У мамы дома есть стол."

Çeviri:Annenin evde bir masası var.

November 10, 2018

7 Yorum
Tartışma kilitli.


firat653268

Annenin evinde olması gerekiyor


murat99747

Bir nerede yazıyor?


alicanerturk

Rusçada İngilizcedeki gibi a/an/the artikelleri olmadığı için burada yine de kelimede "bir" anlamı varmış gibi kabul ediliyor.


kfan_girl

annenin evde bir masası var.


furkhan

'Annenin evinde bir masa var' cevabı ds kabul edilmeli. Masa'nın çekimlenmesine gerek yok.


emin459

Evinde yazdım yanlış dedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.