"Мои дети не готовят."

Çeviri:Benim çocuklarım yemek hazırlamıyorlar.

November 11, 2018

7 Yorum
Tartışma kilitli.


nkwc12

"Benim çocuklarım pişirmiyorlar" neden yanlış?


Murat431137

Hani yemek nerede ya


zehra559044

Гатовят - yemek yapmak


ismailbas78

Готовить fiili sadece yemek için kullanılan bir fiil değil. Buraya yemek ifadesi de konulmalı. Tercüme yanlış


ghangaara04

Benim çocuklarım yemek yapmayı bilmiyorlar - почему этот фраза ошибка


emin459

Yardım edin lan annenize hayırsızlar

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.