1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Baba oğlanı Avrupa'ya götürm…

"Baba oğlanı Avrupa'ya götürmek istiyor."

Çeviri:The father wants to take the boy to Europe.

May 12, 2014

14 Yorum


ra1961

"take "yerine" get" kulanılamaz mı?

November 23, 2014

uahope

Oğlan ı diyor da ama babanin oglani, his son olmaz mi. Illa tek bakis acisi ile mi bakmak lazim

February 4, 2015

c_zel

"The father wants the boy to take to europe" cumlesi de dogru olmaz mi acaba?

October 28, 2015

falconblue

"The father wants to go to Europe with boy" demiştim??

May 12, 2014

Arimaos

O zaman "Baba oğlan ile Avrupa'ya gitmek istiyor." oluyor götürmek=take gitmek=go

May 12, 2014

mertmesin

Basina the koymadim diye yanlis dedi :/

December 24, 2014

xxxrabiaxxx

aynen

January 23, 2015

Zeyr3k

"Boy" yerine "son" yazılamama nedeni nedir?

January 21, 2015

aliosmanyilmaz

Son erkek evlat. Ama bana burada herhangi bir oğlanı götürmek istiyor, çocuğun sıfatı belli değil.

July 2, 2015

c_zel

the father wants the boy to take to europe? ==> bu cümle de doğru olmaz mı ?

September 20, 2015

Savas1453

The father wants the boy to take the europe.

January 28, 2016

Adnan384126

Kelimeleri orada görmesem şu cümleyi kuramazdım. Hani bazen çakılma filan diyorsunuz ya. Bu kadar komplike cümleyi bu seviyede kurmaya kalkınca zaten kafadan çakılıyoruz ve hevesimiz kaçıyor.

May 31, 2019

sude.cam

Anlamadım.Anlatabilir misiniz?

July 17, 2019

mehmettan5

The father wants the boy to take to Europe buna yanlış diyor....

September 24, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.