1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Baba oğlanı Avrupa'ya götürm…

"Baba oğlanı Avrupa'ya götürmek istiyor."

Çeviri:The father wants to take the boy to Europe.

May 12, 2014

19 Yorum


c_zel

"The father wants the boy to take to europe" cumlesi de dogru olmaz mi acaba?


BoraAyvaz

Bu haliyle " Baba oğlanı Avrupa'ya götürmek için ister." anlamı çıkar. Doğrusu "The father wants to take the boy to Europe" olmalı.


ra1961

"take "yerine" get" kulanılamaz mı?


mehmettan5

The father wants the boy to take to Europe buna yanlış diyor....


Zeyr3k

"Boy" yerine "son" yazılamama nedeni nedir?


aliosmanyilmaz

Son erkek evlat. Ama bana burada herhangi bir oğlanı götürmek istiyor, çocuğun sıfatı belli değil.


uahope

Oğlan ı diyor da ama babanin oglani, his son olmaz mi. Illa tek bakis acisi ile mi bakmak lazim


c_zel

the father wants the boy to take to europe? ==> bu cümle de doğru olmaz mı ?


falconblue

"The father wants to go to Europe with boy" demiştim??


Arimaos

O zaman "Baba oğlan ile Avrupa'ya gitmek istiyor." oluyor götürmek=take gitmek=go


mertmesin

Basina the koymadim diye yanlis dedi :/


Savas1453

The father wants the boy to take the europe.


Adnansapien

Kelimeleri orada görmesem şu cümleyi kuramazdım. Hani bazen çakılma filan diyorsunuz ya. Bu kadar komplike cümleyi bu seviyede kurmaya kalkınca zaten kafadan çakılıyoruz ve hevesimiz kaçıyor.


[aktif olmayan kullanıcı]

    Anlamadım.Anlatabilir misiniz?


ahmetuluso5

    europe küçük yazdım diğer herşey döğru kabul etmedi. şaka gibi


slmkzl11

    the europe olması gerekiyor developerlar


Nejatzden

    neden götürmek fiili take a way kullanılamıyor


sezer101010

    the father wants to take his son to europe kabul etmedi

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.