1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Senin köpeğin orada."

"Senin köpeğin orada."

Çeviri:Your dog is there.

May 12, 2014

10 Yorum


GulerH

Sadece there yerine over there kullansak yanlış mı olur?


GulerH

Kabul etmedi :) Bu uygulamanın benimle bir hesabı var ama çözemedim.


Selcen_Ozturk

her zaman kabul edilmeyen alternatifler olacaktır. bunları rapor et e basarak rapor etmeniz lazm


GulerH

Tamam, bundan sonrasında bolca raporlama yaparız. İkaz için teşekkür ederim.


qwertyali

over bitti ve üzerinde demek nasıl oluyor o.


Mehmetalag1

Tam orada anlami katiyor galiba


TCGozdeOzg

Yours dog there ne demek oluyor


OzgeYorus

Senin köpek orda oluyor is olmadığı için


sorenstein_

dog'u nasıl god' diye yazmayı başardım anlamadım ❤❤.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.