1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Senin köpeğin orada."

"Senin köpeğin orada."

Çeviri:Your dog is there.

May 12, 2014

11 Yorum

Konu önem sırasına göre

GulerH

Sadece there yerine over there kullansak yanlış mı olur?

May 12, 2014

Selcen_Ozturk

o da doğru olur

May 12, 2014

GulerH

Kabul etmedi :) Bu uygulamanın benimle bir hesabı var ama çözemedim.

May 12, 2014

Selcen_Ozturk

her zaman kabul edilmeyen alternatifler olacaktır. bunları rapor et e basarak rapor etmeniz lazm

May 12, 2014

GulerH

Tamam, bundan sonrasında bolca raporlama yaparız. İkaz için teşekkür ederim.

May 12, 2014

qwertyali

over bitti ve üzerinde demek nasıl oluyor o.

August 8, 2016

Mehmetalag1

Tam orada anlami katiyor galiba

November 28, 2014

TCGozdeOzg

Yours dog there ne demek oluyor

January 17, 2015

OzgeYorus

Senin köpek orda oluyor is olmadığı için

October 20, 2018

rdvantortumlu0

çok tatlısın beni bul ridvantortumlu@gmail.com

October 4, 2019

sorenstein_

dog'u nasıl god' diye yazmayı başardım anlamadım aq.

July 18, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.