"Ben bir kadın değilim!"

Çeviri:I am not a woman!

4 yıl önce

42 Yorum


hakansenol

Şu "a" yi ilk yaziyorum hep. Ve yanlış cikiyor

4 yıl önce

ertu06

Aynen bendd

3 yıl önce

Gulsum736875

Ben burada sadece "a" yazmadigim icin yanlis cevab oldu .

11 ay önce

duopg9

Aynen

1 hafta önce

ebrarebrar

Ne aymış kardeşim başima ne geldi

4 yıl önce

blackking41

yanlış okuyor

2 yıl önce

Aya769169

Aynen

2 hafta önce

RecaiAkyel

a yı hep önce yazıyorum ve yanşıl çıkıyor

2 yıl önce

ferhat.aksan

Gerekmiyor kadinin basina a getirilmesi gerekir ... sen Ben bir değil kadin demis oluyorsun

3 yıl önce

emre.bayu

ya ı yapıyorum ı am not a woman olmuyo

4 yıl önce

Fatihs60

Büyük harfle yapmayı dene o zaman "I" olarak kabul ediyor

4 yıl önce

memtsaglm

Buyuk yaz basligi

4 yıl önce

sametkayam

İ aint woman desek nolur ?

4 yıl önce

dorateya123

Yanlış olur samet

4 yıl önce

Hazar12hh

Ya nasil sorular bunlar yok o kadin degil yok ben kadin deilim tovbe tövbe

4 yıl önce

BaranSolma

I m not woman yazdim kabul etmedi

4 yıl önce

gymtonic

iLla ki "I am"mi olmasi gerekiyor. I'm neden olmuyor

4 yıl önce

mihomirko

Of

4 yıl önce

nehihan

I am not woman olmaz mı

4 yıl önce

ilayda_karakavak

I am a not woman olması gerekmiyomu?

3 yıl önce

AbdullahPo

Ulan 'am' nerden çıktı be ! I not a woman ....

3 yıl önce

orkun123456

merak ettiğimden soruyorum konuşma yaparken woman'dan önce gelen "a" harfine dikkat ediliyor mu?

3 yıl önce

HEDA295267

Womanmi womenmi :D

3 yıl önce

orcun10arslan

ben ce çok güzel bişey

2 yıl önce

blackf

I am a not women. Yaptım kabul etmedı a yı not dan once kullanmışım. Cok fark oluyormu ki

2 yıl önce

SUDEAYABAK

Cok kolay

1 yıl önce

Lanafectio

I am a not woman olması gerekirken sacma bir.sekilde neden a yı not dan sonra almis anlamaxim?

1 yıl önce

frat930924

Not olumsuzluk kipi fiil gorevi goruyor ve ingilizcede fiiler hep once geliyor bn boyle biliyorum yanliyorda olabilirim.:)

1 ay önce

CeyhunKary

Ben bir adam deglm ve ben bir kafın deglm nedr agkddkxk kesın bu adam feminist

1 yıl önce

BerkeEr5

Not gelince no olması gerekmzemu

1 yıl önce

ZehraYalnk3

A harfi beni yedi bitirdi

1 yıl önce

smailzm1

I am not a woman dogrusudur

1 yıl önce

SimgeAtaso

Abi "I am not woman" ile "I am not a woman" arasındaki fark ne?

1 yıl önce

Meral230976

"I am not a woman" Doğru imiş arkadaşlar benim gibi zaman kaybı yaşamayın

1 yıl önce

si.uz

Neden -am- koymamız lazım -I not a woman- olmaz mı?

2 ay önce

Gkhan633887

Not u unuttum

2 ay önce

frat930924

I am not a the woman yazdim kabul etmedi... ama belirsiz soncta kafam krustu

1 ay önce

merve635868

"a" konusunda hep yanlış oluyo

1 ay önce

reis1334

hiç kabul etmiyo ya,

3 yıl önce

meraltopkaya

doğrusu ne

2 yıl önce

efe155046

Yardım edin

1 yıl önce

RecaiAkyel

arkadaşlar bir günde öğreneceğim konular sınırlı mı saaat sınırı veriyor nasıl aşabilşirim ben yardımcı olun lütfen.

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.