1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Affedersiniz, acaba burada n…

"Affedersiniz, acaba burada nerede bir okul var biliyor musunuz?"

Çeviri:Извините, вы не знаете, где здесь школа?

November 12, 2018

7 Yorum


Cemkiz

Cümle olumsuz değil,''не'' kullanılmamalı.


miyaakargmail.

Bu tarz cümlelerde не olumsuzluk eki cümleye kibarlık sağlar. Вы не скажите мне? - bana söyleyebilir misiniz? gibi...


KadirrEfe

Orada не neden var? Yada ceviri mi yanlis acaba?


Emine3456

Belki onlarin kullanim sekilleri o sekildedir, emin degilim


Murat431137

Acaba kelimesi nerede ?


Akn642572

Не neden var cumle olumsuz degil ki


gonul729508

He olumsuzluk eki olmamali

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.