1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Şehrin bir haritası her zama…

"Şehrin bir haritası her zaman yardım eder."

Çeviri:A map of the city always helps.

May 12, 2014

22 Yorum


nznksk

Always yerine everytime neden kabul edilmiyor?


elmaruf

"a city's map always helps" doğru sayılabilir mi acaba?


noyankazanci

Bir şehrin haritası gibi bir şey oluyor o


ZeynepYagm15

the'dan nefret ediyorum


onurkenancinar

help neden "-s" takısı aldı?


Selcen_Ozturk

"a map of the city" tekil ve 3. kişi olduğundan


noyankazanci

Geniş zaman eyleme "s" takısı getirir. Buraya kadar nasıl geldin?


tsunamisal2

Cünkü, şehrin haritası yardım ediyor, yani "o".


seomeo

It always helps a map of the city neden kabul değil


kedicim

ben always yerine ever yazdım yanlışmı?


javert35

A city map= bir şehir haritası A city's map veya map of city olmaz mı


AnilSekr

Bir şehrin haritası veya şehrin haritası anlamına geliyor söylediklerin


98lilah

City's a map neden kabul edilmedi


Alevozden

Bu bir kalıp mı


gken539362

City's a map olmuyor mu


adnan848078

One map of the city always helps


HulyaCakka

A yerine one yazdım neden kabul edilmedi


SeumaX

"A map of the city helps all the time" should have been correct.


h.a.y-t1055

of neyde kulanilir.Hala anlamis sayilmam


tsunamisal2

Always sonda olmalı sanıyordum


Kamil265598

Brn de. Ama kabul etmedi.


ahmet_2000

"A map of the city helps every time " olmaz mı?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.