1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim geliştirilecek yeni fi…

"Benim geliştirilecek yeni fikirlerim var."

Çeviri:I have new ideas to develop.

May 12, 2014

11 Yorum

Konu önem sırasına göre

Esenkaya20

I have new ideas to improve kabul edilmedi develop ve improve farkı nedir

May 12, 2014

soyuldu

"I have new ideas that will be developed" neden kabul edilmedi açıklayabilir misiniz?

August 28, 2014

Yunus.Yaman

kaç tane gliştirmek anlamında kelime var

April 18, 2015

SabineBergmann1

Kaç tane bilmiyorum. Ben geliştirmek, geliştirilmek, ilerletmek, iyileştirmek biliyorum.

June 22, 2019

americanscholar2

idea develop edilmez, improve edilir...

"they developed my idea"?

böyle bir şey yok ingilizcede

April 17, 2017

Emre-3534

Improve and develop are synonyms you have to accept improve too. Improve ile develop un farkı ne farkıı!!

July 3, 2017

SabineBergmann1

I think they are not totally synonyms. You could improve something which is already existing, but if you develop something it is not yet completed. I am not English, not Turkish. Therefore I can't explain better, what I am thinking. Perhaps for that reason they are here using "geliştirilmek". Before they always used "geliştirmek". I am not sure so far.

June 22, 2019

mabollus

I have new ideas to improve

February 5, 2017

epack1807

improve neden olmaz?

June 23, 2018

SabineBergmann1

bilmiyorum, ama "improve" için her zaman "geliştirmek" kullandılar ve şimdi "geliştirilmek" kullanıyorlar. Ikisi de edilgen olduğunu biliyorum ama belki bir fark verir. Bilmiyorum.

June 22, 2019

RolandA.

Aslında to be improved ya da to be developed daha yerinde olmaz mı? Emin değilim...

June 11, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.