1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He had never lost his key."

"He had never lost his key."

Çeviri:O, anahtarını hiç kaybetmemişti.

May 12, 2014

6 Yorum


kitiarauthmatar

Asla anahtarlarını kaybetmemişti de doğru ayrıca.


serdarestik

He had lost never his key neden olmaz yada olurmu


denizkurtu

(Lost ile never) yerlerini değiştir olur. Cumle sirasi vardır. Uyman gerekir


Bergzar

Hic ve asla ayni burda , asla da kullanilabilir bence ama yanlis diyor, lutfen admin duzeltiniz


filiz340817

hiç anahtarını kaybetmemişti yazdım yanlış verdi, her ikisi de aynı,tüm ögeler kullanıldı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.