"It has developed into a very large city."

Fordítás:Nagyon nagy várossá fejlődött.

May 12, 2014

8 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Katalinka51

Na, például ezt (sem) fogom tudni soha az életben így elhadarni, sem pedig megérteni. Mi lesz velem?:)


BernadettH1

Nem vagy egyedul, hidd el! :-)


JohnWeber786406

város = into a city? Ez különböző mint "városba (igék)?"


LuciFromHell

Nem egészen értem, miért nem fogadja el hogy "Egy nagyon nagy várossá fejlődött ki".


ironcameleon

"ki" nélkül próbáld meg.


balazsil

MIÉRT KELL AZ "INTO" ?


ironcameleon

Azért kell az "into", mert a "develop" csak fejlődést jelent.
develop from (something) - kialakul/kifejlődik valamiből
develop into (something) - alakul/fejlődik valamivé


kakamaka10

Igazi nagy várossá fejlődött - persze nem fogadta el, pedig a "very" ezt is jelentheti . . .

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.