1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "It has developed into a very…

"It has developed into a very large city."

Fordítás:Nagyon nagy várossá fejlődött.

May 12, 2014

8 hozzászólás


BernadettH1

Nem vagy egyedul, hidd el! :-)


Katalinka51

Na, például ezt (sem) fogom tudni soha az életben így elhadarni, sem pedig megérteni. Mi lesz velem?:)


balazsil

MIÉRT KELL AZ "INTO" ?


ironcameleon

Azért kell az "into", mert a "develop" csak fejlődést jelent.
develop from (something) - kialakul/kifejlődik valamiből
develop into (something) - alakul/fejlődik valamivé


NhczkiTams

Nem egészen értem, miért nem fogadja el hogy "Egy nagyon nagy várossá fejlődött ki".


ironcameleon

"ki" nélkül próbáld meg.


Zoltan92

Osztom az elottem szolot.... Kiegeszitem azzal, hogy mi a f*szert nem jo, hogy It has become a large city" ?


nloci

Ez csak azt jelenti, hogy "Ez egy nagyvárossá vált."

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.