A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The girls and the boys read."

Fordítás:A lányok és a fiúk olvasnak.

4 éve

24 hozzászólás


kriher004

Miért nem fogadja el ha felcserélem a fiút meg a lányt ? Amikor helyesen írtam akkor meg azt mutatta, hogy felcserélve is lehetett volna.

2 éve

BndeBoglrk

Mert a mondatba úgy van és akk úgy kell ìrni. Nem lehet felcserèlni

4 hónapja

IgorChanel

Mi az hogy felcserélem a szót és már nem jó

2 éve

aronka5

Nekem is ez volt

2 éve

angryatti

Sorrend nem mindegy?

2 éve

DorkaDemet

Mért nem jó ha fordítva írom?

3 éve

7whitewolf7

Felcseréltem a fiút és a lányt és nem fogadta el. Miért? Javítást!

1 éve

bbogi2002

Én úgy tudom h a She nél meg a He nél van csak has

3 éve

andraspete1

Igen szerintem téged kéne követni

3 éve

bozsark

Azert jo amit a duolingo irt mert a lány és a fiú az E/3 szemely es ahoz mindig has-t hasznalunk mert az is ő

3 éve

B.K.11

Nekem nem fogadja el azt amit helyesen mondok!

3 éve

bpeti06

aha...

3 éve

sra106331

Igen

3 éve

ElizRams

Nem mintha

2 éve

Nori223

Ó mama!

2 éve

szabomark5

Jo

1 éve

szabomark5

Jo

1 éve

SznsiRamna

Nem fogadja el ha megcserélem akkor sem

1 éve

aRx7f

Nakam sikerült

1 éve

aRx7f

Miért nem nimdegy a lányok vagy a fiun nem mindegy

1 éve

SusanPetoF

Teljesen jo valaszt kuldtem ..a piros savban is az volt ..megis azt irta ki hibas

11 hónapja

Iren.R

Lányok és fiúk olvasnak

7 hónapja

Daveszko

Ne csak felcseréltem

5 hónapja

19460912

Változatlanul állítom, hogy csapni valóan rossz a hang ami a példamondatot mondja!!! A fiúnál tisztán érthető az "sz", míg a lánynál többszöri meghallgatásra sem sikerült kiszűrnöm az "sz"-t.Persze ha 3 évenként reagálnak a bejegyzésre akkor....?!!!

4 hónapja