Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ördekler bir çilek yer."

Çeviri:The ducks eat a strawberry.

0
4 yıl önce

25 Yorum


CebrailOze

The ducks neden demekdik

13
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ikisi de olur, belirli ördeklerden bahserken the'lı, genel bahsederken the'sız

9
Cevap ver3 yıl önce

elufkkc

A an arasindaki fark ne yani neyi nerde kullaniyoz

6
Cevap ver4 yıl önce

AsliDedeler

kanka şu kalıpları ezberle a table an apple ilk harf sesliyse an sessizse a gelir. başka bi örnek I'm an Arap. or I'm a Turk

20
Cevap ver4 yıl önce

AdilGonultas

Sesli harflerle basliyorsa an kullanilir

1
Cevap ver2 yıl önce

EnverYolba

Eğer kelime ünlü harf ile başlıyorsa an ünsüz ile başlıyorsa a kullanılır

1
Cevap ver2 yıl önce

azat531028

A, ilk harfi sessiz harflerle baslayan kelimelere getiriyoruz. An ilk harfi sesli harle baslayan kelimelere getiriyoruz

1
Cevap ver2 yıl önce

batuhan285

A mesela sen a apple diyemediğimizde olur ikiside sesli inun için an kullanılır (an apple)doğru yazılış

1
Cevap ver2 yıl önce

Minever7

Ünlü harflere an ünsüzlere a

0
Cevap ver6 ay önce

gulcan.gun

A niye burda

1
Cevap ver4 yıl önce

hn73

a bir cilek oldugunu gistermek icin

0
Cevap ver4 yıl önce

sinbad60

A bir anlamina geliyor. Yani bir firtina yaklasiyor gibi....

0
Cevap ver2 yıl önce

osturuk

cümlenin başında 'the' olsa nolur olmasa nolur?

1
Cevap ver3 yıl önce

SEFA609681

Önceki yerlerde hep 'The' kullandik şimdi kabul etmiyor

1
Cevap ver2 yıl önce

Goncagl518026

İki tane cevp vardi da ondan kabl etmio

0
Cevap ver2 yıl önce

Ebru86509

Sizi kulübüme bekliyorum kodum XUVBET

1
Cevap ver3 hafta önce

mustafa_560

A ve an bir olduğunu gösterir

0
Cevap ver4 yıl önce

halil_8

tekini niye kabül etmiyor

0
Cevap ver3 yıl önce

Venomousness

neden bir çilek(a strawberry) diyoruz bide çilek yerine elma olsaydı apples geliyordu neden böyle

0
Cevap ver2 yıl önce

Nisa393333

Neden the olmadı onu anlamadım

0
Cevap ver2 yıl önce

Goncagl518026

İkisinide yazdim dogru oldu bir tane yio iki tane yemio ve cilek yio cok sacma soru olmus ama nasil bildiysem herkes bilebilir ve ben 12 yasinda bir cocukum

0
Cevap ver2 yıl önce

SakirSen

Eat yer fiiline s takisi gelmemesinin nedeni ducks ordekler olmasindan mi? Yani ducks yerine duck olsaydk o zaman (3.tekil it) olacagindan eats mi olacakti. Dogru mu anlamisim.

0
Cevap ver6 ay önce

MUHAMMEDUM15

Saçma sapan hehehehehe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-1
Cevap ver4 ay önce

ilaydab._

S koymayi unuttum dite yanlis saydi ya

-2
Cevap ver3 yıl önce

mdilge

Topluca bir cilege mi giriyor bu ordekler?

-3
Cevap ver3 yıl önce