"Ördekler bir çilek yer."

Çeviri:The ducks eat a strawberry.

4 yıl önce

27 Yorum


CebrailOze

The ducks neden demekdik

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ikisi de olur, belirli ördeklerden bahserken the'lı, genel bahsederken the'sız

4 yıl önce

Tolgazorba

The ya yanlis dedi

3 ay önce

elufkkc

A an arasindaki fark ne yani neyi nerde kullaniyoz

4 yıl önce

AsliDedeler

kanka şu kalıpları ezberle a table an apple ilk harf sesliyse an sessizse a gelir. başka bi örnek I'm an Arap. or I'm a Turk

4 yıl önce

AdilGonultas

Sesli harflerle basliyorsa an kullanilir

3 yıl önce

EnverYolba

Eğer kelime ünlü harf ile başlıyorsa an ünsüz ile başlıyorsa a kullanılır

3 yıl önce

azat531028

A, ilk harfi sessiz harflerle baslayan kelimelere getiriyoruz. An ilk harfi sesli harle baslayan kelimelere getiriyoruz

2 yıl önce

batuhan285

A mesela sen a apple diyemediğimizde olur ikiside sesli inun için an kullanılır (an apple)doğru yazılış

2 yıl önce

Minever7

Ünlü harflere an ünsüzlere a

10 ay önce

Meryem499174

An sesli harf ile başlayan kelimelerde a ise sessiz harf ile başlayanlarda kullanılır

2 hafta önce

gulcan.gun

A niye burda

4 yıl önce

hn73

a bir cilek oldugunu gistermek icin

4 yıl önce

sinbad60

A bir anlamina geliyor. Yani bir firtina yaklasiyor gibi....

3 yıl önce

osturuk

cümlenin başında 'the' olsa nolur olmasa nolur?

4 yıl önce

SEFA609681

Önceki yerlerde hep 'The' kullandik şimdi kabul etmiyor

3 yıl önce

Goncagl518026

İki tane cevp vardi da ondan kabl etmio

2 yıl önce

Ebru86509

Sizi kulübüme bekliyorum kodum XUVBET

4 ay önce

mustafa_560

A ve an bir olduğunu gösterir

4 yıl önce

halil_8

tekini niye kabül etmiyor

3 yıl önce

Venomousness

neden bir çilek(a strawberry) diyoruz bide çilek yerine elma olsaydı apples geliyordu neden böyle

3 yıl önce

Nisa393333

Neden the olmadı onu anlamadım

2 yıl önce

Goncagl518026

İkisinide yazdim dogru oldu bir tane yio iki tane yemio ve cilek yio cok sacma soru olmus ama nasil bildiysem herkes bilebilir ve ben 12 yasinda bir cocukum

2 yıl önce

SakirSen

Eat yer fiiline s takisi gelmemesinin nedeni ducks ordekler olmasindan mi? Yani ducks yerine duck olsaydk o zaman (3.tekil it) olacagindan eats mi olacakti. Dogru mu anlamisim.

10 ay önce

MUHAMMEDUM15

Saçma sapan hehehehehe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8 ay önce

mdilge

Topluca bir cilege mi giriyor bu ordekler?

3 yıl önce

ilaydab._

S koymayi unuttum dite yanlis saydi ya

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.