"He shows them the model."

Çeviri:O onlara modeli gösterir.

4 yıl önce

10 Yorum


sinemevl

Telaffuzdan bir şey anlaşılmıyor ne yazık ki

4 yıl önce

Mhmmdbrahi

Aynen zor anlaşılıyor bu

3 yıl önce

gumkart
gumkart

he shows the model to them cümlesi yanlış olur mu olursa neden olur... yanıtlar için şimdiden teşekkürler. eğer yanıt gelirse :) tabi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

doğru. yanlış çıktıysa ---> rapor

4 yıl önce

Refik46

onlara olması için they olmalı değilmiydi

1 yıl önce

MuhittinARABACI

''O onları mankene gösterir'' yazmıştım kabul edilmedi.Burada ''them'' önce geldiğinden gösterilen şeyin onlar olduğunu düşünmüştüm.Ancak doğru cevabın ''onlara modeli gösterir'' olduğunu görünce şaşırdım.Burada belirleyici olan model kelimesinin önündeki ''the'' mıdır.Yani cümle şöylede olabilir miydi.''He shows the model them''.Veya benim çevirimin doğru olması için bu cümle nasıl olmalıydı.

1 yıl önce

SoulZKT

He shows the model to them olursa doğru olur..

8 ay önce

SoulZKT

He shows the model to them olsa doğru olur sizde.

8 ay önce

tansudasli

finansal bir model, i gösterir dese daha anlamlı olabilir idi.

mankenide gösterir olabilir.

biraz hayal gücü :)

6 ay önce

Velikaraki

model teriminin İngilizce Türkçe sözlükte anlamı model manken Hem Tom hem de Mary mankenlik yapıyor. - Both Tom and Mary work as models.

Bir manken olmanın hayalini kurardım. - I used to dream about becoming a model.

meşk mankenlik yapmak küçültü hanım hanımcık kendine örnek almak taslam (Ticaret) kuramörnekçe mostralık misal eşantiyon tip modellik yapmak {f} modelle Arabasını yeni modelle karşılaştırdı. - He compared his car to the new model.

Tüm modeller yanlış, ancak bazıları yararlı. - All models are wrong, but some are useful.

kalıp örnek Pek örnek alınacak birisi olmadım. - I haven't been much of a role model.

Adamı örnek bir beyefendi olarak tanımladı. - He described the man as a model gentleman.

modellik etmek modelini yapmak kalıbını çıkarmak {i} numuneşekil {i} örnek, örnek kimse/şey {f} model yapmak {i} güz. san. model {f} örneğe göre yapmakmode Herhangi bir mağazanın bu modeli o fiyata satacağının olası olmadığını düşünüyorum. - I think it's unlikely that any store would sell this model for that price.

Tüm modeller yanlış, ancak bazıları yararlı. - All models are wrong, but some are useful.

örnek tutulmaya lâyık model modellik yap/yap numune veya model olan örnek tutulacak kimse resim {f} biçimlendirmek {f} --ed/--led {s} örnek olanplan örnek kimse fotomodel arketip biçimlemek

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.