1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The Portuguese had discovere…

"The Portuguese had discovered Brazil."

Fordítás:A portugálok addigra felfedezték Brazíliát.

May 12, 2014

5 hozzászólás


Zoltan_Sz

A portugálok felfedezték Brazíliát addigra. Ez igy miért nem jó?


segfejke

A portugalok felfedezték Braziliát addigra.Miert nem jo?Szerintem ennek is jónak kellene lennie.Jelentettem!


Zsiga20

Mi a bánat különbség van az "addigra" és a "már előtte" kifejezések között???


Tams257109

A "portuguese" egyúttal többesszám is?


n.k.zsuzsa

portuguese = a portugál nyelv vagy portugál mint melléknév (pl. portugál ember)
the Portuguese (névelővel) = a portugálok (többes számban)

Learn English in just 5 minutes a day. For free.