Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O, treni beklemek istiyor."

Çeviri:He wants to wait for the train.

4 yıl önce

6 Yorum


ttopaloglu52

(for) kullanmazsak anlam değişir mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet. bir şeyi beklemek = wait for something

4 yıl önce

4kp1n4r

AMA ANLAM TREN İÇİN BEKLEMEK OLUYOR BURADA TRENİ BEKLEM EK İSTİYOR

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

birincisi, lütfen büyük harfle yazmaktan vazgeçin, internet dilinde bu BAĞIRMAK gibi görülüyor. İkincisi, İngilizcede "bir şeyi beklemek : wait for something" bunu zaten yukarıda da yazmışım. Yorum yazmadan önce diğer yorumları lütfen okuyun. "wait something" diye bir şey YOK.

3 yıl önce

4kp1n4r

tmm pardon

3 yıl önce

vvsey
vvsey

Sadece waiter (garson) "waits tables", ama o çok özel bir anlam. Normalde "wait for", bazen "wait on" kullanılır.

2 yıl önce