1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My scissors are in my coat."

"My scissors are in my coat."

Çeviri:Benim makasım ceketimin içinde.

May 12, 2014

19 Yorum


funda1mental

Asla çoğul makastan bahsedip bahsetmediğinden emin olamayacağız değil mi


mehlika405241

Hakkaten ya o sondaki s her seyi bozuyo


BLACKWOLF83

Tek başına evet ama the scissors is varsa tekil the scissors are varsa çoğul haliyle


omaromaro

The scissors is.... diye bir cümle olamaz... The scissors are ile cümle kurmak zorundayiz.. Selcen hanim aciklamasinda bunu ifade ediyor...


EmirMuhammed

My scissors 'are' dediğinde 'are'dan önceki kelimenin çoğul olduğu anlamına gelmiyor mu. Sistem 'makaslarım' kelimesinin yanında ayrıca 'makasım' kelimesini de kabul ediyor. Makasım olması için 'are' yerine 'is' olmalı değil mi?


Selcen_Ozturk

ingilizcede tek makastan da çok makastan da bahsederken scissors kullanılır. scissors kendiliğinden çoğul (iki kısmı olan bir çok şey gibi, pants, glasses vs). çoğul olduğu için de are gerekli


EmirMuhammed

Hımm anladım. Yani tekil bir anlam ifade etmek istesek bili kelime kendiliğinden çoğulsa 'are' kullanacağız. Cevap için çok teşekkür ederim.


Hey_Jo

"makasım ceketimin cebindedir" dediğm zaman tam karşılamıyor kabul ediyorum ama ceketimin cebinden başka içi yok ki...


BLACKWOLF83

Benim de ilk düşündüğüm o oldu ama burda her kelimeyi dikkatle çevirir ve yazar hale geldim :) E yararı da oluyo tabi...


ssarathecat

Mantomun demişler ama konuşurken montumun deriz "montumuz" kelimesi Türkçe kurallarına aykırı mıdır?


zeynep576

bende aynı cevabı vermiştim montumuz kelimesi türkçe kurallarına aykırıymış sebebi ise türkçe kelimelerin ilk hecesinde 'o' sesi bulunmuyormuş


RanaAktan

My sisters anlamak ¿


neslihan607117

Çok saçma bir cümle


YunusEmre011

Duolingo bazen cok degisik cumleler kurabiliyor ama onemli olan onlar degil anlamak katilan varmi bana??


Cokun471032

Al sana bir hata daha.


faruk115315

My scissors is in my coat


ErOcl

Birden fazla makas olsaydı nasıl tanımlayacaktık bu cümleyi?


Bugrazzers

abi ceket de aynı anlam değilmi ya


omaromaro

Benim makaslar ceketimde :-((( kabul edilmed...

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.