1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Это моя пицца."

"Это моя пицца."

Çeviri:Bu benim pizzam.

November 18, 2018

7 Yorum


sena653413

Ya hani iki anlamda benim var ya o nasıl ayrılıyo canlılar için ayrı benim cansızlar için ayrı benim mi var


StarGirls001

Мой ve моя bu ikisini nasıl ayırabilirim?


MehmetYazD

Mой erkek cins, моя dişi cins isimler için kullanılır


cihat87693

Mobil tlf kril yok


Farouk607241

Can i just say pizzam ain't benim pizzam?


Alpaslan000

Diğer Avrupa dillerinde olduğu gibi bu dilde de "eril", "dişil" sözcük ayrımı var ve bunları ezberlemekten başka yol yok.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.