Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bugünün tarihi nedir?"

Çeviri:What is the date today?

0
4 yıl önce

16 Yorum


onrsnl

The' larla basim dertde.. Bugun tarih nedir? sekkinde sorulsa "the" olmayacak mi? İkisinin arasinda ne fark var?

5
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

o zaman da kullanılacak. bugun tek bir "date" olacağı için diye düşünebilirsin.

6
Cevap ver4 yıl önce

onrsnl

What is date of the today? olmazmi peki..

0
Cevap ver4 yıl önce

PassionatePotato

thanks

0
Cevap ver1 ay önce

Nicat738774

Kardeş aynı problem, her bi konuyu anladım ama bi şu the'yi anlamadım, nerede kullanırız nerede kullanmayız öğrenemiyorum

2
Cevap ver1 yıl önce

Ceyda671755

Belirli bir nesne veya herhangi birşeye hitap ediyorsak başına "The" getiririz. Örneğin "The girl eats" belirli birisini anlatıyor, eğer "She girl eats" dersek "The" getirmeyiz.

0
Cevap ver9 ay önce

uahope

What date is today olmaz mi

1
Cevap ver3 yıl önce

SeymaPorha

Nedir diye sorduğu için whatdan sonra is gelir.

2
Cevap ver7 ay önce

SeymaPorha

Dediğin gibi olursa bugün tarih nedir anlamı oluşur

1
Cevap ver7 ay önce

Ali_Aktash

Tarih bilinmiyor ki soruluyor the olmaması lazım

0
Cevap ver4 yıl önce

turkmensah

What is the date diyorlar annem konusma dilinde Aksine rastlamadim

0
Cevap ver3 yıl önce

DusunenMakine

What is the todays date neden olmaz?

0
Cevap ver1 yıl önce

Seizn

what is the date neden olmaz?

0
Cevap ver6 ay önce

Sefa703089

The götüme kaçto

0
Cevap ver5 ay önce

SARSILMA

Today's date ile date today aynı degil mi?

0
Cevap ver4 ay önce

Ayhan914894

The olmasada olur ki

0
Cevap ver4 hafta önce