"Bugünün tarihi nedir?"

Çeviri:What is the date today?

4 yıl önce

14 Yorum


onrsnl

The' larla basim dertde.. Bugun tarih nedir? sekkinde sorulsa "the" olmayacak mi? İkisinin arasinda ne fark var?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

o zaman da kullanılacak. bugun tek bir "date" olacağı için diye düşünebilirsin.

4 yıl önce

onrsnl

What is date of the today? olmazmi peki..

4 yıl önce

Nicat738774

Kardeş aynı problem, her bi konuyu anladım ama bi şu the'yi anlamadım, nerede kullanırız nerede kullanmayız öğrenemiyorum

1 yıl önce

uahope

What date is today olmaz mi

3 yıl önce

SeymaPorha

Nedir diye sorduğu için whatdan sonra is gelir.

9 ay önce

SeymaPorha

Dediğin gibi olursa bugün tarih nedir anlamı oluşur

9 ay önce

Ali_Aktash

Tarih bilinmiyor ki soruluyor the olmaması lazım

4 yıl önce

turkmensah

What is the date diyorlar annem konusma dilinde Aksine rastlamadim

4 yıl önce

DusunenMakine

What is the todays date neden olmaz?

1 yıl önce

Seizn

what is the date neden olmaz?

8 ay önce

Sefa703089

The götüme kaçto

7 ay önce

SARSILMA

Today's date ile date today aynı degil mi?

6 ay önce

Ayhan914894

The olmasada olur ki

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.