"Bugünün tarihi nedir?"

Çeviri:What is the date today?

4 yıl önce

10 Yorum


onrsnl

The' larla basim dertde.. Bugun tarih nedir? sekkinde sorulsa "the" olmayacak mi? İkisinin arasinda ne fark var?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

o zaman da kullanılacak. bugun tek bir "date" olacağı için diye düşünebilirsin.

4 yıl önce

onrsnl

What is date of the today? olmazmi peki..

4 yıl önce

Nicat738774

Kardeş aynı problem, her bi konuyu anladım ama bi şu the'yi anlamadım, nerede kullanırız nerede kullanmayız öğrenemiyorum

1 yıl önce

mahmutsah

"Whats is the date of tomorrow" neden yanlis

4 hafta önce

uahope

What date is today olmaz mi

3 yıl önce

SeymaPorha

Nedir diye sorduğu için whatdan sonra is gelir.

11 ay önce

SeymaPorha

Dediğin gibi olursa bugün tarih nedir anlamı oluşur

11 ay önce

esincelik
esincelik

kafam karisti. "what is the date today" "what time is it" de yardimci fiiller farkli yerlerde bulunuyor bunu neye gore soru cumlelerinde yer alir lutfen soyler misiniz. tesekkurler.

2 hafta önce

10cc5
10cc5

What day is today? Doğru ise bu da aynı kalıpla doğru olmaz mı

3 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.