"Think!"

Fordítás:Gondolkodj!

May 12, 2014

16 hozzászólás


kapuszsolt

Nekem ezt hozta fel. :D Majdnem jó! Gondoplkozz! Érdekes, én még így nem hallottam. :D


NikiUr

Én is így jártam


adam.vesztergom

helyesírási hiba!!


Bogoj

a "gondold" nem jó?


vernandor

Ez felszólítás. Ez azt jelenti Gondolkodj! Más eset, pl. Write! azt jelenti Irjál!


Rebid2002

Ez hibás. Nem gondoplkozz


foreverspeak321

Kiszámíthatatlan, mivel sokan mondják(bár igaz is), hogy ha nem értjük a szavakat akkor a lecke számában tekintsük meg a példamondatokhoz járuló szavakat, bár hogyha az egész 'Jelen 2' anyagát ismételed nem érted hogy THINK vagy THANK a szó figyelésénél.:D


benj.elihu

Ha a THINK szóra rákattintasz két fordítást ír a gép: gondolkodik illetve gondol. Az opciók közül a gondolkodikat választottam de nem fogadja el holott a saját fordítása szerint ez a szó ezt jelenti és szó sincs "gondolkodj" firdítási lehetőségről...


szabob74

Rendben, de ott van a felszólító jel! A válasz is felszólító módban kell legyen.


encsi47

Amugy nem mindig helyesen és értelmesen ejti ki a szót angolul!!mintha sokszor nem is angolul beszélne


Manorsi

Nekem is nagyon tetszik, több hiba után megkért, hogy Gondolkozzak!


PeterKaton

Gondolkozzatok!Ezt adta hivatalos megoldásnak. Ez most ebből hogy jön ki?


Laura428938

A goandolkodj miert nem jó?


GusztvKis

Nekem többes számot írt! Ezt írtam (!!) és nem fogadta el...

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.