1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I think it will rain today."

"I think it will rain today."

Çeviri:Bence bugün yağmur yağacak.

May 12, 2014

8 Yorum


HalilERGEN

I think of it will rain today. Veya I think so ... olmasi gerekmez mi

May 12, 2014

Selcen_Ozturk

hayır, "think of" bir şeyi düşünürken kullanılır, bu tip "bence" tarzı açıklamalar yaparken değil. Mesela "I think of the rain = Yağmuru düşünüyorum"

May 12, 2014

karrman

'Bence yagmur bugun yagacak' nasil denir? Yagmurun bugun yagacagina vurgu yaparak.

July 4, 2015

Selcen_Ozturk

aynı şekilde

November 8, 2015

bilgekaganylmz

Aynı şekilde. Çünkü ben de senin gibi yazdım kabul etti.

May 28, 2017

fevzi892693

ALLAH bilir

January 3, 2017

CemKaraer

Bence bugün yağış var... İfadesi neden yanlış?

November 27, 2017

Anzorey

Ay tinki voven tıday

July 25, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.