A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Feltételezi, hogy rosszak a válaszok."

Fordítás:She assumes the answers are wrong.

0
4 éve

6 hozzászólás


Jutas
Jutas

suppose?

0
Válasz4 éve

borandi68

A suppose is azt jelenti

0
Válasz3 éve

fectroll
fectroll

Úgy van, ha nem fogadja el, jelentsd!

0
Válasz3 éve

Inujassa

Incorrect wrong ugyanazt jelenti !!! De nem fogadja el

0
Válasz3 éve

encsi47

A suppose miért nem jó???assume jelentése összefoglalja

0
Válasz2 éve

LEMAKJ91

a ''that'' miért nem kel

0
Válasz1 éve