"Bir soru işareti mi?"

Çeviri:A question mark?

May 12, 2014

17 Yorum

Konu önem sırasına göre

sonmez35

"A question mark" soru degil ki.. basa "is" gelmesi gerekmez mi??

November 1, 2014

HulyaCakka

soruyormus gibi ses tonlamasi yaparsaniz soru sormus gibi oluyor.

September 9, 2016

serhatgokhan

"is a question mark" yanlış mı?

May 31, 2014

Nezir.dlm

Is it a question mark demelisin.... (it) o bir soru isaretimi gizli ozne var.

February 23, 2019

HulyaCakka

ben deboyle yazdim.it in yerine ozne olarak a question mark i dusundum aslinda bana dogru gibi

September 9, 2016

kedicim

bazı durumlarda sonuna sadece soru işareti koyarak ve söylerkende soru olarak tonlarsanız soru oluyormuş,örneğin mesela, no press basın yok demek ,no press? derseniz basın yokmu? şeklinde sormuş oluyorsunuz.

May 8, 2015

mburak07

(A question mark ) bir sorumu?

December 19, 2014

Nezir_Dlm

Burada konuşma tarzına göre soru olmuş daha öncede benzer örnekler gördük bunlara alışmamız lazım

A bad dream / Kötü bir rüyamı aynı zamanda (kötü bir rüya) da denilebir

A whole family / Bütün bir ailemi

October 22, 2018

pudingbrain

is it an question mark? sorusu yapı olarak doğru fakat ''question'' kelimesi sessiz harfle başlayan bir kelime bu nedenle başına ''a'' gelmesi gerekir burda ''an'' geldiği için bu cevap kabul edilmiyor. ''a question mark?'' da bir sorudur,konuşma dilinde genelde bu tarz sorular kullanılır.tonlamasını soru sorar gibi yaparak konuşurlar.yani doğru cevap ''a question mark?'' sorusudur.

September 9, 2015

ErincUtku

Bizim dilimizde boyle bir spru yok...

March 8, 2015

Mesutov

Ben soru kelimesi yada yardımcı fiil başta olmadan soru Cümlesi yapılmaz diye biliyorum istisnai bir kural mı var

April 18, 2015

MuhsinKse1

Biz de de var buna benzer, genelde Kürt kardeşlerimizden duyuyorum buna benzer kullanımı .. "Camiye gittiin?" seklinde son heceye vurgu yaparak ve uzatarak "Camiye gittin mi" yi ifade ediyorlar...

November 14, 2016

Emre369698

Soru yanlis arkadaslar böyle bir sey gormedim ya

March 5, 2017

ercan1957

Buraya cöp dökülür(mü)? Öyle yazarsan dökülür ;)

March 17, 2017

GhostAlexMercer

Am is are ve turevi yardimci fiillerin basa cekilerek cumleyi soruya cevirmek burda ogretilmesi gereken, a question mark, sadece dogru tonlama ile soru halini alir, tonlamaya girersek isimiz is, anca kafa karistirmaya yarar bu

May 12, 2017

TeknoSanat

'A mark queston' niye olmuyor

December 9, 2018

Valtrex1

Çok saçma

September 15, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.