"Baba zaten onda mı?"

Çeviri:Папа уже у него?

November 20, 2018

5 Yorum


GkhanALTINTEPE

Çok saçma bir cümle, daha anlaşılır türkçe çevirisi yok mu,

November 20, 2018

Altruist_

"Babam zaten onun evinde mi?" anlamına geliyor ama çok haklısınız, bu hali pek anlaşılır değil gerçekten.

November 20, 2018

FatullaM

Peki dediğiniz cümleyi nasıl çevirelim kafam patates püresi gibi oldu hiç 1 cümleyi doğru dürüst çeviremiyorum.

February 19, 2019

A8klfZIG

manasız geldi bana da. kullanılabilecek bir cümle mi?

December 10, 2018

Anl870711

Bana da anlamsız geldi tesadüf işte ☺

March 2, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.