1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Baba zaten onda mı?"

"Baba zaten onda mı?"

Çeviri:Папа уже у него?

November 20, 2018

11 Yorum


GkhanALTINTEPE

Çok saçma bir cümle, daha anlaşılır türkçe çevirisi yok mu,


meteulku_

"Babam zaten onun evinde mi?" anlamına geliyor ama çok haklısınız, bu hali pek anlaşılır değil gerçekten.


FatullaM

Peki dediğiniz cümleyi nasıl çevirelim kafam patates püresi gibi oldu hiç 1 cümleyi doğru dürüst çeviremiyorum.


A8klfZIG

manasız geldi bana da. kullanılabilecek bir cümle mi?


BahadrSomuncu

Saçmalamayın lütfen kullandığınız algoritmayı biraz daha geliştirin.


Anl870711

Bana da anlamsız geldi tesadüf işte ☺


RecebAli1

Babam zaten orada mı? Olmalı


Berzan273790

У неё neden yanlış


DrRamil

Baba, zaten onun mu? Asıl çeviri


Uzay_01

Tuhaf bir cümle.


Gogol_bordello

Сачма бир джумле.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.