"Baba zaten onda mı?"

Çeviri:Папа уже у него?

November 20, 2018

29 Yorum
Tartışma kilitli.


GkhanALTINTEPE

Çok saçma bir cümle, daha anlaşılır türkçe çevirisi yok mu,


meteulku_

"Babam zaten onun evinde mi?" anlamına geliyor ama çok haklısınız, bu hali pek anlaşılır değil gerçekten.


FatullaM

Peki dediğiniz cümleyi nasıl çevirelim kafam patates püresi gibi oldu hiç 1 cümleyi doğru dürüst çeviremiyorum.


Abdurahmon_98

Gerçekten şöyle oldu


BERZAN655

У неё neden yanlış


A8klfZIG

manasız geldi bana da. kullanılabilecek bir cümle mi?


RecebAli1

Babam zaten orada mı? Olmalı


BahadrSomuncu

Saçmalamayın lütfen kullandığınız algoritmayı biraz daha geliştirin.


Uzay_01

Tuhaf bir cümle.


AnilCeb

Bana da anlamsız geldi tesadüf işte ☺


Gogol_bordello

Сачма бир джумле.


BarAdal3

*джюмле (ü=ю; "München (Münich) : Мюнхен)


DrRamil

Baba, zaten onun mu? Asıl çeviri


baybow

Hiç anlamıyorum


HasanHasan7

Ya artıda 14 doru idi


alimamedovs206

Çok anamsız ama ben doğru vurdum


MammadliNahid

Cümle mantıksız.


Dunya2222

Ты молодец


dursun730397

Папа уже есть у неё ? Is it false? Why?IIs it for it' man picture near the sentence?


dursun730397

Cümlenin yanıda erkek resmi var.Ondanmı yanlış sayıdı?


dursun730397

Папа уже есть у неё ?


dursun730397

İki seçenek de doğru olmalı diye düşünüyorum.Папа уже есть у неё ?


dursun730397

1---Папа уже есть у неё ? ----2 ---Папа уже есть у неё ?


dursun730397

Cümlenin yanında kadın resmi ya da erkek resmi oluşuna göre mi düşünmeliyiz?


dursun730397

Папа уже есть у неё ? или Папа уже есть у него ? --- это "у неё" или "у него "?


dursun730397

"у неё" или "у него ".Which is false or true?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.