Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben onun bahçesindeyim."

Çeviri:I am in her yard.

0
4 yıl önce

12 Yorum


ispinoze

I am at the her garden neden olmuyor ?

6
Cevap ver1 yıl önce

sabri.erdem

"I am in its yard." Türkçe karşılığında "its" için nasıl bir örnek olurdu. Evin avlusundayım .

1
Cevap ver4 yıl önce

kenanka

Avlu ile bahçe aynı anlamı vermediğinden sanırım olmaz.

0
Cevap ver3 yıl önce

sultan984440

Bahce garden degil mi neden kabul etmiyo

1
Cevap ver8 ay önce

Pilot_candidates

" neden at " kullanımı yanlış kabul ediliyr ?

0
Cevap ver1 yıl önce

Harun60538

İn neden her ün önünde yeralıyor

0
Cevap ver9 ay önce

Kadkyl1985

in kullanıldığından avlu içinde yani bahçe oluyır sanırım , bnde garden olarak cvp verdim olması gerek aslında

0
Cevap ver8 ay önce

GokselKara1

Past tense geniş zamanda cevap kelimeleri koymuşsunuz

0
Cevap ver5 ay önce

CHERMENDER

Belirli bir zamanı anlatan dersi öğrenmiyorsan geniş zamanla soruyorlar.

0
Cevap ver4 ay önce

CHERMENDER

Birisi bana neden 'I in the her yard.' olmadığını açıklayabilir mi lütfen?

0
Cevap ver4 ay önce

Vakkas105393

Şimdiki zaman için "am" i kullanman lazım.

0
Cevap ver3 ay önce

CanDemirci6

bahçe -garden mı yard mı lütfen doğrusunu yazarmısınız

0
Cevap ver1 ay önce