"Это Дима. Откуда ты его знаешь?"

Çeviri:Bu Dima. Sen onu nereden tanıyorsun?

November 21, 2018

5 Yorum
Tartışma kilitli.


Selman580240

Bu Dima. Sen onu nereden biliyorsun? Yazdım kabul etmedi.


Khan-Khagan

Dima kız ve cümlede Dima'yı belirtiyoruz neden его kullandık её olması gerekmiyor mu?


Ay-es

Dima erkek ismi diye biliyorum.


Fedhirweg

Dima Dimitri'nin kısaltması olmalı, erkek ismi


sevalsevar

Az önce его ni seçtim yanlış diye её oldu şimdi его yazılıyor nasıl bir şey anlamadim yaa

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.